2009-07-24, 14:26
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av black-mamba
Hur safe är det att langa ner några gram grönt i en kondom, köra upp i prutten för ca 1-2 timmars flyg till ett land i södra östersjön? (vill inte säga vilket)

flygplatsen är arlanda. måste man ha flera kondomer? vill inte poppa min cherry för hårt.

vill såklart att det ska gå bra oxå.

men vad säger ni? mkt tacksam för svar

Är det verkligen värt att köra upp några ynka gram gräs i röven och riskera att åka fast?
Citera
2009-07-26, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Är det verkligen värt att köra upp några ynka gram gräs i röven och riskera att åka fast?
Ja men jag visste väl inte att det tydligen är 99 procents chans att jag åker fast!?

Har du något smartare alternativ? Det rör sig om 5 gram högst och jag antar att jag kan svälja kådisen men kommer den garanterat ut då?

Tacksam för seriöst svar.
Citera
2009-07-26, 01:57
Medlem
Citat:
Ja men jag visste väl inte att det tydligen är 99 procents chans att jag åker fast!?

Har du något smartare alternativ? Det rör sig om 5 gram högst och jag antar att jag kan svälja kådisen men kommer den garanterat ut då?

Svälj kodisen precis innan du kommer in på flygplatsen, sen spyr du upp den när du har landat.
Citera
2009-07-26, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coldwire
Svälj kodisen precis innan du kommer in på flygplatsen, sen spyr du upp den när du har landat.
Fan det var ju en bra idé!!!

Vad händer om jag inte lyckas kräkas upp den?

Kommer jag bli hög som ett horhus?
Citera
2009-07-26, 02:53
Medlem
Citat:
Fan det var ju en bra idé!!!

Vad händer om jag inte lyckas kräkas upp den?

Kommer jag bli hög som ett horhus?

Om den spricker i magsäcken finns risken att du blir hög,
men om du dock inte lyckas spy upp den är det trist för dig har ingen aning hur länge du kan ha den i magen och sen spy, magsmältningen osv.

men akta dig, enligt aftonhoran så kan du få en överdos

Citat:
Att smuggla narkotika i magen är riskfyllt. Plasten kan spricka och smugglaren kan dö av en överdos.

Citera
2009-07-26, 02:56
Medlem
Claire.Fishers avatar
A) Skicka post och hoppas.

B) Odla själv eller känn någon.

C) Ge upp.

Om ni ska satsa på stort varför Cannabis?
Citera
2009-07-26, 02:58
Medlem
Galadrins avatar
Citat:

Lägg den i plast och bajsa ut den istället för att spy upp den. den måste ju komma ut nån plats. lägg den i en kondom och rulla rundt den med lite vanlig plast kanske teipa lite ochså så är du säker.
Citera
2009-07-26, 04:58
Medlem
Hej. Undrar hur man bäst packar gräs som bärs utanpå men mot kroppen. Har en förmåga att börja svettas i sällskap med tullare och värmen/fukten i kombination med välinpackat plastpaket i kallingarna gjör att det stinker i högan sky inbillar jag mig.
Citera
2009-07-27, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Lägg den i plast och bajsa ut den istället för att spy upp den. den måste ju komma ut nån plats. lägg den i en kondom och rulla rundt den med lite vanlig plast kanske teipa lite ochså så är du säker.
Jag tror jag kör en Michael Keaton och binder ett snöre mellan typ kindtanden och weedet, så sväljer jag det och det åker ner typ 30-40 cm i magstrupen och stannar där pga av det utsträckta snöret.

Låter lite knasigt när jag skriver det men vaffan gör man inte för att röka med kusinerna!!!

Nu ska jag öva med att svälja tråd i några timmar..

Peace!
Citera
2009-07-27, 01:13
Medlem
Men helt allvarligt...

Vad skulle kunna hända om jag dubbelpackade det med kondomer och tryckte upp i skitan? Slumpmässig kropps-visitering? Låter lite tvivelaktigt.

Kan hundarna dock lukta till sig dåligt packade grejer ur en röv? Låter crazy!

Kanske om jag inte torkar mig och käkat nåt riktigt stinkande!
Citera
2009-07-27, 01:25
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Men helt allvarligt...

Vad skulle kunna hända om jag dubbelpackade det med kondomer och tryckte upp i skitan? Slumpmässig kropps-visitering? Låter lite tvivelaktigt.

Kan hundarna dock lukta till sig dåligt packade grejer ur en röv? Låter crazy!

Kanske om jag inte torkar mig och käkat nåt riktigt stinkande!

Hundar kan lukta sig till cannabis i en bensintank full med bensin.

(Dom Känner Nog Cb-Lukten Även Om Du Har Tryckt Upp Det I Pruppen)
Citera
2009-08-06, 00:48
Medlem
Någon frågade tidigare om hur det va om man skickade cb (eller något annat) via fed-ex/ups (rörande tullar/kontroller).

Någon som vet?

Personligen tror jag inte det annars hade väl folk kört på detta sätt och då hade det väl inte vart så mycket frågerier kring det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in