Flashback bygger pepparkakshus!
2008-04-04, 18:44
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B0z
Jordgubbs kondom = jordgubbs hasch??
När du känner doften vill du bara svälja det

Citat:
Ursprungligen postat av Solarsurfer
Enklast är att odla upp det själv...

Men vafan, vissa kan inte odla själva hemma. Dom kanske bor smått eller med korkade människor (eller bra människor med hjärntvättade skallar). I vilket fall som helst så gör det att dom gör det som blir enklast för dom.
Citera
2008-04-04, 23:32
Medlem
estecos avatar
Många säger att det är skitenkelt och att bara gå genom tullen, jag misstänker dock att några bara hittar på för att få nån sorts respekt men att många faktiskt talar sanning.

Skulle bara vara kul att veta om någon här faktiskt blivit tagen i tullen med något lite smått olagligt.
Citera
2008-04-05, 01:59
Bannlyst
Hundar kan ju tydligen inte få fram haschisch doft om du lägger piecen i kaffe,
låt säga såhär: en femma i en kondom som är inslagen i plastfolie såklart,häll kaffe i kondomen iaf så den täcker biten och gärna lite till,knyt till och pressa i tvåan,idiotsäkert.
Citera
2008-04-05, 09:34
Medlem
B0zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbalizt
Hundar kan ju tydligen inte få fram haschisch doft om du lägger piecen i kaffe,
låt säga såhär: en femma i en kondom som är inslagen i plastfolie såklart,häll kaffe i kondomen iaf så den täcker biten och gärna lite till,knyt till och pressa i tvåan,idiotsäkert.

om kondomen spricker så får du massa kaffe i röven och ser ut som du skitit ner dig HAHAHA dessutom så är det nåt som säger mig att det är nog farligare att få kaffe i röven än hasch. ska man ändå köra upp saker i 2an skulle jag nog verkligen hellre svälja så att det kommer ut därifrån. Saker ska ut därifrån inte in (förutom hos FB tjejer)
Citera
2008-04-05, 10:53
Medlem
Noose..s avatar
Om folk nu ska trycka upp en gräsfylld kondom i 2:an , när gör dom det? Innan dom går ombord på planet? Under flygresan hem?

Känns som det skulle vara rätt obehagligt att sitta i 2 timmar med röven fylld med gräs, eller?
Citera
2008-04-06, 14:00
Medlem
Star Treks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormjaevl
Kollade dom alla dina väskor? Visiterade dom dig noggrant?
Ganska bra att vet sånt så man har något säkert ställe på/i kroppen/väskan.

Tacksam för svar

Nej fan dom var skitslappa för mig, frågade bara var jag hade varit och en snabb koll på mig och en liten titt i handbagaget bara, blev förvånad
Var väl antagligen för att jag inte svarade " colombia" eller nåt liknande på vart jag hade varit dock
Citera
2008-04-06, 14:52
Medlem
okejkuls avatar
Svårt och ta med sig en 5a på silja line / ngt kryssningsbolag till finland?
Citera
2008-04-06, 14:57
Medlem
Ett tips till er som får för er att ta med gräs på flyg, börja inte prata med tullpersonal för att verka trevlig och normal även om ni behöver hjälp, dom ser det som suspekt.
Citera
2008-04-06, 15:52
Medlem
Imbriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkul
Svårt och ta med sig en 5a på silja line / ngt kryssningsbolag till finland?

Nej, bara sätta det i fickan. Mycket sällan dom har hundar och grejs på en vanlig finlandskryssning.
Citera
2008-04-06, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imbrium
Nej, bara sätta det i fickan. Mycket sällan dom har hundar och grejs på en vanlig finlandskryssning.

Tvärtom min vän...Mycket kontroller på finlandskryssningarna!!!
Och nosar hunden till på en så kollar dom igenom allt på en!!!
T.o.m i små "gömhål" i plånboken etc så lägg biten i munnen som en snus och se till och ha en mustasch som Zorro så det inte syns allt för mycket om du bums måste ha me röka på fylleresan

Ps:ska du ha med en 5:a så hacka upp den i små bitar och se till att dela ut bitarna till polarna så du inte kör upp hela 5:an i käften själv
Ock skulle tullen fråga vad du har i munnen (vilket inte är så troligt) bara svälja biten och tokspringa till baren för att hinka öl
Senast redigerad av Breezer29 2008-04-06 kl. 16:21.
Citera
2008-04-06, 17:36
Medlem
Imbriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breezer29
Tvärtom min vän...Mycket kontroller på finlandskryssningarna!!!
Och nosar hunden till på en så kollar dom igenom allt på en!!!
T.o.m i små "gömhål" i plånboken etc så lägg biten i munnen som en snus och se till och ha en mustasch som Zorro så det inte syns allt för mycket om du bums måste ha me röka på fylleresan

Ps:ska du ha med en 5:a så hacka upp den i små bitar och se till att dela ut bitarna till polarna så du inte kör upp hela 5:an i käften själv
Ock skulle tullen fråga vad du har i munnen (vilket inte är så troligt) bara svälja biten och tokspringa till baren för att hinka öl

Jag har då aldrig sett skymten av varken en tulltjänsteman eller narkotikahund då jag har varit på kryssning. Kanske det är för jag alltid rest från Finland till Sverige?
Citera
2008-04-09, 19:38
Medlem
Noose..s avatar
Kom från A-dam i går kväll till Arlanda och kan säga att det var var ca 5-8 st tullare och en söt liten vovve som fick sniffa på alla från planet.

Hunden sniffade, inte tullarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in