2019-12-19, 11:49
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Det här låter som nåt du fått för dig, varför i helvete skulle dom vilja ha in folk med spår av narkotika på händerna innan en flygning?

Jag bara antog att de sökte efter droger, kanske jag har fel. Flygbolagen vill förmodligen inte hjälpa folk att smuggla narkotika.
Citera
2019-12-19, 11:56
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Jag bara antog att de sökte efter droger, kanske jag har fel. Flygbolagen vill förmodligen inte hjälpa folk att smuggla narkotika.
Vem har sagt att dom hjälper smugglare?

Varför skriver du att du flugit mycket när det verkar mer som du är ute och cyklar?
Citera
2019-12-19, 12:02
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Vem har sagt att dom hjälper smugglare?

Varför skriver du att du flugit mycket när det verkar mer som du är ute och cyklar?

Nähä jag har väl fel. Har du nånsin sett Gränsbevakarna på TV så testar de folk efter droger som reser från andra länder för att de vill inte att folk ska importera droger till deras land. Maskinen ser likadan ut på som på TV, så antog att de även hade hade såna inrikes.
Citera
2019-12-20, 22:38
Medlem
napsterspys avatar
Sitter på nettbuss från Köpenhamn mot Malmö. Stannade i tullen och snuten gick genom med hunden. En ybgre resenär fick lämna bussen. Krylar av poliser så pass sent.
Citera
2020-01-01, 20:56
Medlem
Vanligt med hundar vid Berlin Schönefelds flygplats

Tja!
Jag undrar om någon har koll på om det ofta brukar finnas hundar på Berlin Schönefeld flygplatsen. Ska ta med mig några gram hash från Berlin till Sverige o vill såklart inte torska
Citera
2020-01-02, 09:04
Medlem
rondellhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCompass
Tja!
Jag undrar om någon har koll på om det ofta brukar finnas hundar på Berlin Schönefeld flygplatsen. Ska ta med mig några gram hash från Berlin till Sverige o vill såklart inte torska

Det kan finnas. jag fick iallafall topsa händerna och väskan på flygplatsen.
Citera
2020-01-02, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
Det kan finnas. jag fick iallafall topsa händerna och väskan på flygplatsen.

När de topsar så
letar de väl bara efter sprängämnen, eller?
Citera
2020-01-05, 19:47
Medlem
rondellhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mj00lk1
När de topsar så
letar de väl bara efter sprängämnen, eller?

Säkert narkotikarester också.
Citera
2020-01-13, 18:18
Medlem
GeistundTeufels avatar
Tjenare har en fråga.
Jag har en vän som fick slut på sina mediciner och ska nu packa dom. Det ligger redan i en liten zippåse och jag undrar hur jag döljer det bäst? Har köpt ett sånt här vanligt blått paket och tänkte skicka med lite annat mer normalt men hur döljer jag det bättre? Kommer det synas i någon röntgen genomgång, har dom hundar i postterminalen? Första gången jag gör det här och förmodligen den sista.

Notera: Ska skickas inom Sverige.

Tack på förhand
Senast redigerad av GeistundTeufel 2020-01-13 kl. 18:22.
Citera
2020-01-16, 00:11
Medlem
C0d3m4st3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rondellhunden
Säkert narkotikarester också.

Nej det tror jag inte, jag både rökte och drog kola precis jag fick göra sånt test
Citera
2020-01-16, 00:33
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeistundTeufel
Tjenare har en fråga.
Jag har en vän som fick slut på sina mediciner och ska nu packa dom. Det ligger redan i en liten zippåse och jag undrar hur jag döljer det bäst? Har köpt ett sånt här vanligt blått paket och tänkte skicka med lite annat mer normalt men hur döljer jag det bättre? Kommer det synas i någon röntgen genomgång, har dom hundar i postterminalen? Första gången jag gör det här och förmodligen den sista.

Tack på förhand
om du ska skicka inrikes är det ingen fara, bara att lägga i en zip-påse gjord i tjockt material, linda in i några varv A4, tryck in den inpapprade knarkpåsen i kuvertet, skriv address och lägg i postbox.
dom kör inte röntgen eller hundar på inrikespost, det är mer på utrikespost.
Citera
2020-01-17, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeistundTeufel
Tjenare har en fråga.

Tack på förhand

Är det inrikes är det bara att skicka. Ingen tull ellrr liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in