2025-09-10, 13:52
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfredligman
1. Du postar i cannabisforumet.

2. Självklart är det relativt säkert.

3. Självklart så finns det risk.

4. Är köra upp kokain i röven något som du upplever som ett seriöst alternativ för att få knarka på semestern så bör du fundera över dina livsval.

4an, han ska alltså troligtvis inte ta femman i röven för att festa med det, han ska nog försöka få hem det tillbaka till sverige genom sin anusplånbok.
Citera
2025-10-19, 12:11
Medlem
Jageingenallss avatar
Ska resa inom ett par dagar inrikes en kortare sträcka och undrar hur jag bäst ska med mig en mindre mängd lyrica i pulver form, svälja? Låta det ligga löst i nån förpackning med andra läkemedel verkar inte bra heller då det är ju en rätt så stor mängd för att det ska se ut som att det har spillt ut.
Citera
2025-10-30, 14:39
Bannlyst
Kanske reser till Spanien snart, skulle behöva ta med mig en vape samt flera st 510 cart innehållandes live resin med hög thc-halt. Hur stor chans är det att de tar in det på test och åtalar en för narkotikabrott samt ställer in flyget osv? Hur ser säkerhetskontrollerna ut på vapes och ifall man skulle ta med några carts?
Citera
2025-10-30, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr
Kanske reser till Spanien snart, skulle behöva ta med mig en vape samt flera st 510 cart innehållandes live resin med hög thc-halt. Hur stor chans är det att de tar in det på test och åtalar en för narkotikabrott samt ställer in flyget osv? Hur ser säkerhetskontrollerna ut på vapes och ifall man skulle ta med några carts?
De ställer ju inte in flyget bara för att du inte får åka med. Relativt liten risk skulle jag nog gissa på, kanske ser värre ut om du har med dig flera stycken. Men varför ens smuggla till spanien? Du får lätt tag på något om du frågar runt lite eller om du går till coffeeshops
Citera
2025-11-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorrmalmsTortyr

Det här är kaptenen som talar; En pwrson försökte smuggla en vape och därav måste vi ställa in flygresan till spanien!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in