2019-11-26, 23:26
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCompass
Så kan nån skriva hur man ska göra paketen med hash och ungefär hur mycket hash det kan vara i ett paket så man är säker på att man inte får förstoppning.
dela upp 10an i fyra 2,5or, linda i varje 2,5a i ett bra lager glapack sen smält ihop plasten med tändare (se till att det är ihopsmält väl/inga hål), linda sedan in 2,5orna i ett till lager glapack och smält ihop lika bra som förra gången (snåla ej med plasten).
svälj dessa på tom mage (ingen mat dagen innan heller), ta gärna några antiacider innan, när du är på säker plats med toalett så bör du ta ett kraftigt laxermedel.
du är nu internationell narkotikasmugglare, känn dig stolt.
Citera
2019-11-28, 10:47
Medlem
Citat:
dela upp 10an i fyra 2,5or, linda i varje 2,5a i ett bra lager glapack sen smält ihop plasten med tändare (se till att det är ihopsmält väl/inga hål), linda sedan in 2,5orna i ett till lager glapack och smält ihop lika bra som förra gången (snåla ej med plasten).
svälj dessa på tom mage (ingen mat dagen innan heller), ta gärna några antiacider innan, när du är på säker plats med toalett så bör du ta ett kraftigt laxermedel.
du är nu internationell narkotikasmugglare, känn dig stolt.

Kan man käka mjuk mat som typ yoghurt dagen innan? Kan man käka vanligt efter man svalt paketen?
Citera
2019-11-28, 12:21
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soundsystem
Hur är det att flyga inrikes med lite weed? Jag tänker att man lätt kan stoppa det i en cigarett i ett ciggpsket tillsammans med andra cigaretter i resväskan som man checkar in? Eller är det bättre att stoppa det i kallingarna?

Tack för hjälpen!

Jag har flugit mycket inrikes och rätt ofta ha de svajpat mina fingrar och handbagage och drogtestat det i maskin. Tur att man inte meckade innan man flög och se till att inte du gör det heller.
Då kan de kontrollera ditt incheckade bagage.
Senast redigerad av MrBabyBoy 2019-11-28 kl. 12:26.
Citera
2019-11-28, 14:20
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBabyBoy
Jag har flugit mycket inrikes och rätt ofta ha de svajpat mina fingrar och handbagage och drogtestat det i maskin. Tur att man inte meckade innan man flög och se till att inte du gör det heller.
Är du säker på att det inte är sprängämnen de letar efter?
Citera
2019-11-28, 15:36
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Är du säker på att det inte är sprängämnen de letar efter?

Jag tror maskinerna ser både och.
Citera
2019-11-28, 16:28
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Jag tror maskinerna ser både och.
Det har jag faktiskt (som frekvent inrikesresenär) väldigt svårt att tänka mig, men berätta gärna om du vet mer!
Citera
2019-11-28, 20:51
Medlem
SpOeNdis avatar
Jag känner till ett hus som stor tomt, dvs ingen skriven på adressen (ägaren har många hus men har svårt att hitta hyresgäst till detta), lugnt å skicka dit om jag typ sätter dit ett c/o namn på brevlådan.. det står inget på lådan nu..
Citera
2019-11-29, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Jag känner till ett hus som stor tomt, dvs ingen skriven på adressen (ägaren har många hus men har svårt att hitta hyresgäst till detta), lugnt å skicka dit om jag typ sätter dit ett c/o namn på brevlådan.. det står inget på lådan nu..
Det är lugnt och sätt du upp ett namn på brevlådan och skicka dit. Brevbäraren kan inte veta om han som äger huset har fått en hyresgäst dit nu och att det är han som skall ha posten. Sätt först upp namnet och skicka sen ett par vanliga brev till namnet som du skrivit på brevlådan och skicka sen cannabis dit. Bör vara helt lugnt och brevbäraren lär sig det nya namnet först genom dom vanliga breven som du skickar och sen när ditt paket med cannabis kommer är det bara att gå dit och hämta det.
Citera
2019-11-29, 13:06
Medlem
MrBabyBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Det har jag faktiskt (som frekvent inrikesresenär) väldigt svårt att tänka mig, men berätta gärna om du vet mer!

De har ju maskiner som topsar efter droger på alla stora flygplatser i världen. Maskinerna ser ut och fungerar likadant, så ja tänkte mig att de kanske är samma på mindre flygplatser.
Citera
2019-11-29, 13:59
Medlem
Komer ihåg en gång jag var i Amsterdam, hade en femma kvar samma dag jag skulle hem så lindade den i lite plast och svalde den utanför Schiphol (flygplatsen) flyger hem, (2 flyg) och är hemma kanske en 5h senare. känner mig skitanödig direkt jag kommer in i hallen, går på toa och skiter ut min femma. happy times
Citera
2019-11-29, 21:03
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackCompass
Kan man käka mjuk mat som typ yoghurt dagen innan? Kan man käka vanligt efter man svalt paketen?
nej, ingen mat förrens paketen är ute.
Citera
2019-12-19, 11:35
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Det här låter som nåt du fått för dig, varför i helvete skulle dom vilja ha in folk med spår av narkotika på händerna innan en flygning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in