Flashback bygger pepparkakshus!
2023-08-12, 20:18
Medlem
eltonkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Väldigt oinsatt men vad är det vinster på att köpa tex 250/500g cannabis i Danmark/ nederländerna och sälja här hemma på ett ungefär? Kostar väl kring 5-600 kr här hemma så vad får man pynta där nere?
Vinsten är typ 0 vid de mängderna om du inte säljer gram för gram.
Citera
2023-08-15, 16:14
Medlem
Benyameans avatar
Jag tycker att denna fråga är behörig i flera trådar men en mod får väl placera den rätt:

När jag och mina polare var yngre var det folk som tog med sig en eller två dyra cyklar från Helsingborg eller Malmö till Christiania och bytte mot hasch.
Någon som har lite mer uppdaterad information får vänligen dela med sig.

Hur blir man annars av med en hittad cykel som kostade 7-8000 kr för två år sedan.

Den första som nämner ordningsmakten är moraliskt, idiot och håller sig inte till topic.
Citera
2023-08-20, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benyamean
Jag tycker att denna fråga är behörig i flera trådar men en mod får väl placera den rätt:

När jag och mina polare var yngre var det folk som tog med sig en eller två dyra cyklar från Helsingborg eller Malmö till Christiania och bytte mot hasch.
Någon som har lite mer uppdaterad information får vänligen dela med sig.

Hur blir man annars av med en hittad cykel som kostade 7-8000 kr för två år sedan.

Den första som nämner ordningsmakten är moraliskt, idiot och håller sig inte till topic.
Kan du sluta postat samma förbannade inlägg i flera olika trådar ?

vi har fattat att "yngre" var två år sen
din stulna cyklar kan du kasta
Citera
2023-09-03, 22:36
Medlem
Kom på en teknik någon kan kritisera.

Har man koncentrat kan detta lösas i lösningsmedel och sedan absorberas i vätska. Därefter torka bort i t ex en handduk och senare kramas ur med nytt lösningsmedel.

Det skulle av en hund kunna framstå som spår av röka vilket mildrar till med ett paket rullpapper med ren tobak möjligtvis.
Citera
2023-11-15, 04:56
Medlem
Om man beställer thc oljor, gummies etc etc

Hur lätt att åka dit? Jag tänkte prova för en klen summa. Håller på lära mig bitcoin så jag kan lägga en beställning.

Det är en djungel att hitta nån som är seriös. Killen jag snackade med packar ner det i ett spec embalage och skriverinte vem det är från.

Hur lätt är det att åka dit medsånt paket?
Citera
2023-12-08, 23:10
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av houseelfdobby
Om man beställer thc oljor, gummies etc etc

Hur lätt att åka dit? Jag tänkte prova för en klen summa. Håller på lära mig bitcoin så jag kan lägga en beställning.

Det är en djungel att hitta nån som är seriös. Killen jag snackade med packar ner det i ett spec embalage och skriverinte vem det är från.

Hur lätt är det att åka dit medsånt paket?

Du åker dit.

+ "thc olja" är på en olaglig marknad vad fan som helst........
Samma med gummies, det är syntes och inte T H C

Så beställ inget.

Du borde hellre köpa G eller B av någon sorlig sate på gatan än att beställa.
Citera
2024-02-04, 14:28
Medlem
SvartaVargens avatar
Varför ens smuggla? Finns ju överflöd av bra grejer i sverige. Blir ju dubbelt straff på smugglingen och priserna är ju samma inrikes
Citera
2024-02-07, 16:36
Medlem
Hej jag har lite frågor om hur jobbigt de e att få med sig lite brunt från Sverige om man ska på iväg genom europa med buss, bil eller tåg. Är det någon som har erfarenheter eller kunskap om detta?
Citera
2024-02-07, 22:50
Medlem
Beror vilka länder du tar dig igenom. Men klart det går, om ej tullen gör grundlig kontroll.

Citat:
Ursprungligen postat av Mannenmedgulhatt
Hej jag har lite frågor om hur jobbigt de e att få med sig lite brunt från Sverige om man ska på iväg genom europa med buss, bil eller tåg. Är det någon som har erfarenheter eller kunskap om detta?
Citera
2024-02-07, 22:51
Medlem
Ja, helt onödigt. Bra saker om man nyttjar rätt kontakter.

Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Varför ens smuggla? Finns ju överflöd av bra grejer i sverige. Blir ju dubbelt straff på smugglingen och priserna är ju samma inrikes
Citera
2024-02-08, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewsandersJ
Beror vilka länder du tar dig igenom.

t.ex. Sverige --buss+båt--> Tyskland --buss--> Frankrike --buss--> Schweiz --buss--> Frankrike
Citera
2024-03-17, 15:23
Medlem
Vad är det för straff för smuggling egentligen? Vad får man för straff för att ta hem 20g cannabis (ringa narkotikabrott alltså) och de tar en i tullen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in