Flashback bygger pepparkakshus!
2015-07-20, 15:31
Medlem
Cannandlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbGbGb1
Hur är det om man vill gömma rökat i sitt bagage/resväska..
Tror ni att någon xray maskin kan hitta det om jag gömmer det i någon utav resväskorna eller vanlig väska?
Med flyg alltså...
En röntgenscanner på flygplatser kan avslöja både organiska och oorganiska material.
Citera
2015-07-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cannandler
En röntgenscanner på flygplatser kan avslöja både organiska och oorganiska material.
Så du menar att om jag gömmer det bra i resväskan så kmr dom ändå att hitta det eller?
Citera
2015-07-20, 16:25
Medlem
Cannandlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GbGbGb1
Så du menar att om jag gömmer det bra i resväskan så kmr dom ändå att hitta det eller?
Ja
Citera
2015-07-21, 11:22
Medlem
Om jag tar med mig en 5a brunt och har alla små bitarna i runda bollar, och sedan sätter ihop dom i en rad och sedan en kondom över och sen köra upp den i röven, kommer dom att se i maskinen att jag har det i röven?
Citera
2015-07-21, 11:27
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linnez
Om jag tar med mig en 5a brunt och har alla små bitarna i runda bollar, och sedan sätter ihop dom i en rad och sedan en kondom över och sen köra upp den i röven, kommer dom att se i maskinen att jag har det i röven?

Edit: Du måste vara ett troll, ingen är så dum på riktigt.
Senast redigerad av DampNisse 2015-07-21 kl. 11:38.
Citera
2015-07-21, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Edit: Du måste vara ett troll, ingen är så dum på riktigt.
Vadå så du menar att om jag har det i röven så kommer dom ändå att hitta det?
Citera
2015-07-21, 12:01
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:

Ja, med röntgen spelar det ingen roll hur långt upp i skithålet eller hur långt ner i halsen du stoppar ditt knark. Inga dubbla strumpor eller kondomer heller för den delen. Som alla andra redan sagt så råder jag dig starkt att strunta i att smuggla alls, framförallt för att du inte verkar ha någon koll alls och du förmodligen inte är så gammal.
Citera
2015-07-21, 13:01
Medlem
Cannandlers avatar
Citat:
Varför kan du inte bara köpa röka när du har kommit fram? Du hittar bättre röka där än här i Sverige.
Citera
2015-07-22, 11:28
Medlem
danne75710s avatar
Jag och en polare ska över till Åland med Finlandsfärjan i veckan och vi kommer använda bilen. Vad är bästa sättet att smuggla med sig ca 5g cannabis? Behöver man inte oroa sig ens? Hur är det med patrull o hundar när man har bil o så. Säkerhetskontroll? Tacksam för alla svar!
Citera
2015-07-22, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne75710
Jag och en polare ska över till Åland med Finlandsfärjan i veckan och vi kommer använda bilen. Vad är bästa sättet att smuggla med sig ca 5g cannabis? Behöver man inte oroa sig ens? Hur är det med patrull o hundar när man har bil o så. Säkerhetskontroll? Tacksam för alla svar!

Hade jag varit du så hade jag gömt gräset på någon plats som inte anknyts till dig, dvs inte i din bil eller väska. Hitta något gömställe nära utgången där du kan tejpa upp det utan att det syns, för att sedan plocka på dig innan färjan ska lägga till.

Med tanke på att det är en femma så är det ju inte så illa om dom hittar det, du slipper ju ryka iaf.

Det är min teori iaf, jag har ingen erfarenhet. Återkom gärna om det fungerade.
Citera
2015-07-31, 08:15
Medlem
Citat:

Tullen på Åland är ett skämt. Senast gick jag rakt igenom med 2 hg. Deras "narkotikahundar" var strängt upptagna med att gosa med 3 ungar i en barnfamilj som råkade passera samtidigt.
Citera
2015-07-31, 15:22
Medlem
thissuitisblacknots avatar
Citat:

Jag hade skurit i bilens klädsel, ovanför huvudet, mellan fram och baksätet, eller över framsätet. Hundar är bra på att lukta på områden i tass-till-nos höjd, men inte lika bra på att lukta i områden över dom. Jag skiter i klädseln, jag vill röka brass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in