Citat:
Ursprungligen postat av
Gbg-Smoke
Det är lika stor risk att bli tagen på resan Göteborg-Stockholm som det är att åka spårvagn,tunnelbana i storstäderna. Du måste skoja med mig? Sluta rök om du ska ha såna här tankar jag förstår dig har också haft såna här bäng tankar men jag lovar att du kommer skratta åt dig själv om något år att du ens kunde med att ställa en sån här dum fråga, Det är hur lugnt som helst. Jag bilar/pendlar 1 gång varje/varannan vecka från Malmö till Göteborg med lite större mängder så du borde nog klara dig galant.
Jag skojar inte det minsta, varför denna översittarattityd?
Jag har aldrig åkt inrikes med tåg tidigare och har således ingen aning om det ser ut på tåget eller på tågstationerna, varför skulle jag INTE ställa den här frågan? Att bila vet jag är inga problem och jag vet att det inte brukar vara något problem att åka tåg inrikes, omständigheterna idag är annorlunda än flera år sen, därav min frågeställning. Som du ser har jag fått som svar att polis brukar finnas på tågstationen för att invänta ensamkommande flyktingar, detta hade jag INGEN aning om och har fått lära mig något nytt och vad jag kan förvänta mig under erfarenheten. Återigen, varför skulle jag inte ställa den här frågan? Att vara ansvarsfull med något som kan förstöra mina jobbmöjligheter i flera år och tänka på försiktighetsåtgärder vid en första-erfarenhet är inte alls lika nojjigt som du verkar få det att se ut som. Jag kommer aldrig att ångra att jag ställde denna frågan.
Varför är det alltid något som haschtomtarna här inne säger? "Sluta rök om du ska nojja så hårt" Nej för i helvete, jag ska fortsätta röka och vara så försiktig jag bara kan, gör du det som är bekvämt för dig så gör jag det som är bekvämt för mig -- du är inte en bättre människa som förtjänar cannabis mer än någon annan bara för att du inte ställer frågor och tar försiktighetsåtgärder.
Helvete va synd att ett annars så fint inlägg ska förstöras över ren arrogans och oskönhet, det hade varit bättre om du inte hade skrivit alls. Var lite trevligare nästa gång du vill besvara någons fråga eller skriv inget alls.