Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-12, 20:33
  #3781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksonsoa
Varför inte köpa en femma här hemma i stället?

För att det är svårt att få tag på där jag bor :/
Citera
2012-08-12, 20:34
  #3782
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Enklast vore väl om du bara har gräset i fickan, och en polare går framför till flygplanet och messar dig om läget. Jag tycker att det låter som en ganska vattentät plan
Citera
2012-08-12, 20:34
  #3783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Ingen risk att svälja en femma grönt. Skulle påsen gå sönder så blir du jävligt bäng bara.

Jo det vet jag, men jag menar i tull osv i italien samt i sverige (säve)
Citera
2012-08-12, 20:34
  #3784
Medlem
Punga skiten!
Citera
2012-08-12, 20:37
  #3785
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Åkte från Spanien, Magaluf i Onsdags och hade haft 10g gräs i väskan totalt liggandes under veckan samt lite kokain och var livrädd för att det skulle lukta hemma för tullen.

Väl i Säve på flygplatsen stod det 6 snutar + 1 hundjävel och jag sket ner mig. Det är inte värt det
Bokstavligen? En seriös fråga.

Jag hade inte gjort det. Köp bara hemma. Vi snackar typ 600 spänn här.
Citera
2012-08-12, 20:37
  #3786
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajen
Jo det vet jag, men jag menar i tull osv i italien samt i sverige (säve)

Dom hade nog bara skrattat åt dig om du hade svalt en femma grönt, jävligt onödigt att pilla i bajs för 5 gram liksom. Sen hade du säkert missat något flyg och fått gå till rättegång. Osäker på om hunden hade känt lukten men om dom inte har hundar, vilket det troligtvis inte kommer ha just den dagen du åker, så är det ingen risk alls. Dom tar bara in folk som dom får tips om.
Citera
2012-08-12, 20:37
  #3787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaschWeed
Punga skiten!

"punga"? haha
Citera
2012-08-12, 20:41
  #3788
Medlem
D.Khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugenafsvea
Bokstavligen? En seriös fråga.

Jag hade inte gjort det. Köp bara hemma. Vi snackar typ 600 spänn här.

Nej jag sket inte ner mig seriöst. Men alla polare stod o råglodde på mig o polarn när vi gick förbi hunden (polarn hade haft lite i sin väska med) men en liten unge bakom oss började klappa på hunden så vi smet undan fort som fan.

Ringde morsan direkt inne vid väskorna för att lugna ner mig, var nog dom värsta 10minuterna i mitt liv ^^
Citera
2012-08-12, 21:11
  #3789
Avstängd
ucantstopmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Åkte från Spanien, Magaluf i Onsdags och hade haft 10g gräs i väskan totalt liggandes under veckan samt lite kokain och var livrädd för att det skulle lukta hemma för tullen.

Väl i Säve på flygplatsen stod det 6 snutar + 1 hundjävel och jag sket ner mig. Det är inte värt det

Bajsade du bokstavligen på dig eller vad hænde?



OnT: Jag hade nog stoppat det i en kondom och tryckt upp det lite førsiktigt en bit upp i røven om jag hade varit tvungen att smuggla nånting... Det ær ju inte så långt att flyga till Italien...
Citera
2012-08-12, 21:14
  #3790
Medlem
Lägg det i väskan bara. Dom kollar inte så noga. Jag hade med mig 2 gram gräs i fickan hela vägen från NY till Sverige. Stannade och bytte flyg i frankrike också. Tror inte det är någon fara och om dom skulle stoppa dig på vägen hem så bryr dom sig knappt.
Citera
2012-08-12, 21:16
  #3791
Medlem
EnLitenSvamps avatar
lägg gräset i en kådis som du sedan lägger i en schampoflaska
Citera
2012-08-12, 21:20
  #3792
Medlem
greathamzas avatar
Jaghade en 5a vid pungen när jag åkte från turkiet hem till sverige och det va inga problem och jag har aldrig sett en hund på flygplatsen förutom utanför i alla mina år som jag rest och jag reser ca 2 ggr om året
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback