2015-07-31, 18:58
Medlem
Jawwas avatar
Ska på Tallinn kryssning nästa vecka, mina polare är verkligen skit nojiga över att ta med sig men då jag är utomlands och jobbar nu har jag varit ren i 3 v och kommer vara ren i 5 dagar till då vill verkligen mecka upp en. Hur ska jag göra? Kommer verkligen inte komma med 5 hg eller något utan har bara tänkt och ha en bruning "boll" i munnen, vad säger ni om det? (Dock är det torka på b vad jag hört där jag bor) påverkas grönt något om jsg har det i munnen i ungefär 10 min? (För kolla om det finns några hundar)

Mvh jawwwa

Skriver via iPad så kan vara stavfel

Edit: åker från värtavhammen, vet någon om det brukar vara mycket tull där? Bara åkt från Kapellskär tidigare och där kan ju en hel IS armé komma igenom.
Citera
2015-08-03, 01:06
har man formbart brunt så stoppa de i läppen å ha de som en vanlig snus?
Citera
2015-08-13, 20:27
Medlem
Jag smugglade en gång mellan Amsterdam och Tyskland. Vart lite surt då jag nojjade och vart tvungen att spola ner allt i toaletten så fort tullen gick på... Hann iaf käka upp min spacecake!
Ännu surare var att hunden måste vart en otränad sådan då den knappt sniffade på pappret till Spacecaken(som låg under sätet).

Iaf nu ska det kanske smugglas igen i vårt kära grannland Danmark.
Det gäller inga ofantliga mängder, 10-20 gram.
Några tips?

Alt. 1: Post: känns ju ganska säkert att inte torska men osäkert att få grejorna. Är det bäst att stanna på att vara ren ifall dom gör någon husis efter posten? Kan dom storma in och tvinga en till piss?

Alt 2. Åka bil med några gram i magen/munnen. Bara att svälja ifall nåt händer.

Spännande!
Citera
2015-08-13, 20:54
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Jag smugglade en gång mellan Amsterdam och Tyskland. Vart lite surt då jag nojjade och vart tvungen att spola ner allt i toaletten så fort tullen gick på... Hann iaf käka upp min spacecake!
Ännu surare var att hunden måste vart en otränad sådan då den knappt sniffade på pappret till Spacecaken(som låg under sätet).

Iaf nu ska det kanske smugglas igen i vårt kära grannland Danmark.
Det gäller inga ofantliga mängder, 10-20 gram.
Några tips?

Alt. 1: Post: känns ju ganska säkert att inte torska men osäkert att få grejorna. Är det bäst att stanna på att vara ren ifall dom gör någon husis efter posten? Kan dom storma in och tvinga en till piss?

Alt 2. Åka bil med några gram i magen/munnen. Bara att svälja ifall nåt händer.

Spännande!

Post ska du nog utesluta direkt.
Stor risk att tullen tar det och det vore ju rätt surt.
Det ska till en del för en husis men du ska nog inte utesluta det helt.
Post= väldigt liten chans att lyckas

Andra alternativet låter bättre MEN 10-20gram i käften?
Det nog inte bara att svälja då.. 10-20 är ganska stor bit och det krävs nog en del för att svälja det fort..
5 gram max går nog att svälja direkt utan problem, men då ska du inte ha problem med att svälja.

Mitt råd?
Svälj och skit ut eller stoppa upp där solen inte skiner.
Då får du enkelt med dig 10-20 gram.
Men posta bör du nog stryka direkt.
Citera
2015-08-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Post ska du nog utesluta direkt.
Stor risk att tullen tar det och det vore ju rätt surt.
Det ska till en del för en husis men du ska nog inte utesluta det helt.
Post= väldigt liten chans att lyckas

Andra alternativet låter bättre MEN 10-20gram i käften?
Det nog inte bara att svälja då.. 10-20 är ganska stor bit och det krävs nog en del för att svälja det fort..
5 gram max går nog att svälja direkt utan problem, men då ska du inte ha problem med att svälja.

Mitt råd?
Svälj och skit ut eller stoppa upp där solen inte skiner.
Då får du enkelt med dig 10-20 gram.
Men posta bör du nog stryka direkt.

Hm tack för tipsen. Får se vart det lider, har beställt mycket förr i världen och aldrig haft problem men antar att denna gräns kollas minutiöst.
Uppdaterar sen.
Citera
2015-08-14, 22:41
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomia
Hm tack för tipsen. Får se vart det lider, har beställt mycket förr i världen och aldrig haft problem men antar att denna gräns kollas minutiöst.
Uppdaterar sen.

Danmark är sk. högriskland av ganska klara anledningar
Så risken är stor att tullen norpar brevet.

Oavsett vilket du bestämmer dig för så önskar jag dig lycka till
Citera
2015-08-24, 00:00
Medlem
Någon av alla som skrev som faktiskt genomförde och lyckades/misslyckades, vore kul att höra?

(Red stavfel)
Citera
2015-08-26, 22:27
Medlem
stopthekillings avatar
Finns risk för tull FRÅN Malmö till Köpenhamn på tåget?
Citera
2015-08-26, 22:43
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Finns risk för tull FRÅN Malmö till Köpenhamn på tåget?

Minimal risk verkligen.
Danska tullen går aldrig på om det inte har hänt något speciellt och den svenska får inte åka över till danmark(minns inte anledningen nu men det kan någon annan säkert flika in).
Citera
2015-08-26, 23:31
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Minimal risk verkligen.
Danska tullen går aldrig på om det inte har hänt något speciellt och den svenska får inte åka över till danmark(minns inte anledningen nu men det kan någon annan säkert flika in).
Ah okej, var mest nyfiken eftersom man aldrig hör om det, haha. Men du nämnde att det var stor risk att posta droger från Danmark? Trodde hela Skandinavien var relativt säkert, och att det borde vara en bra idé att posta hem en mindre mängd knark från Danmark efter en utekväll istället för att gömma det i kalsongerna över tåget, kanske har fel?
Citera
2015-08-27, 01:21
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stopthekilling
Ah okej, var mest nyfiken eftersom man aldrig hör om det, haha. Men du nämnde att det var stor risk att posta droger från Danmark? Trodde hela Skandinavien var relativt säkert, och att det borde vara en bra idé att posta hem en mindre mängd knark från Danmark efter en utekväll istället för att gömma det i kalsongerna över tåget, kanske har fel?

Danmark är högrisk av ganska uppenbara skäl.
Om det kanske inte är så uppenbart för dig eller andra så.. CHRISTIANIA
Det är ju svenska tullens värsta fiende haha.
Nej alltså jag anser personligen inte det är värt att posta.
Det finns sätt att komma förbi tullen ändå så länge det rör sig om små mängder, under 5-10 gram.
Citera
2015-08-27, 12:20
Medlem
stopthekillings avatar
Citat:
Danmark är högrisk av ganska uppenbara skäl.
Om det kanske inte är så uppenbart för dig eller andra så.. CHRISTIANIA
Det är ju svenska tullens värsta fiende haha.
Nej alltså jag anser personligen inte det är värt att posta.
Det finns sätt att komma förbi tullen ändå så länge det rör sig om små mängder, under 5-10 gram.
Som..? Tågen har ju kameror så det spelar ju ingen roll om du lägger det i soptunnan eller något sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in