2013-02-05, 07:16
Medlem
GrovvyZileans avatar
Någon som har erfarenhet av Swebus och smuggling, DK-SWE? Går tullen på bussen som i tågen med narkotika hundar?
Citera
2013-02-07, 22:58
Medlem
toLowerCases avatar
Riktigt ledsen för felplacering men måste ha ett svar!!

Ska till norge i helgen och tänkte ta med mig sprit. Eftersom jag åker med ett sälskap med många åldrar är det inte så lämpligt att de ansvariga för resan får reda på detta. Så om det kommer ombord en hund på vår buss, kommer den känna lukten av spriten då???
Citera
2013-02-07, 23:20
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toLowerCase
Riktigt ledsen för felplacering men måste ha ett svar!!

Ska till norge i helgen och tänkte ta med mig sprit. Eftersom jag åker med ett sälskap med många åldrar är det inte så lämpligt att de ansvariga för resan får reda på detta. Så om det kommer ombord en hund på vår buss, kommer den känna lukten av spriten då???

Är du på riktigt?

Har du verkligen missat vilket forum kategori du är i? Låt mig hjälpa dig.

Flashback Forum > Droger > Cannabis > Cannabiskultur > Den stora smuggeltråden.

Och till din svara.. nej
Citera
2013-02-07, 23:43
Medlem
Djungelvrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaryJane168
Hade tänkt att ta med lite hasch till Egypten och undrar vart är det bäst att förvara det under resan?
dumt att ta med till egypten du kommer lätt kunna fixa där fråga bara om du ser någon som puffar. googla scoring hash egypt
Citera
2013-02-08, 07:38
Medlem
toLowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Är du på riktigt?

Har du verkligen missat vilket forum kategori du är i? Låt mig hjälpa dig.

Flashback Forum > Droger > Cannabis > Cannabiskultur > Den stora smuggeltråden.

Och till din svara.. nej

Jag vet jag vet men hitta inget motsvarande till sprit.. sorry!

Men tack för svaret!
Citera
2013-02-08, 10:44
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toLowerCase
Jag vet jag vet men hitta inget motsvarande till sprit.. sorry!

Men tack för svaret!

Ett litet tips är att nästa gång kika lite i "alkohol och dryg" tråden, exempelvis denna tråd. Men lycka till!
Citera
2013-02-19, 18:20
Medlem
BattleBuddhas avatar
Om man beställer gräs från SR inom Sverige, hur stor risk är det att torska då ungefär? Har ingen aning inrikes, men man slipper ju tullen.
Dock stinker ju fint gräs något så in i helvete och till och med ica-jerry borde kunna sniffa upp knarkotikan på postkontoret tycker man.

Är sugen på att beställa men vill inte skaffa mig problem när jag alltid klarat mig inom det juridiska gällande droger.

Hörde någon som körde en postbox i någon förening och det var ju fiffigt men vet inte hur jag går tillväga med det just nu.

Är det bara att beställa hem till lådan och hoppas på det bästa?

Just ja, såg en Svensk kille på SR som sålde 100g gräs, hur fan går det till? Ska han skicka det med duvor eller?
Citera
2013-02-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Om man beställer gräs från SR inom Sverige, hur stor risk är det att torska då ungefär? Har ingen aning inrikes, men man slipper ju tullen.
Dock stinker ju fint gräs något så in i helvete och till och med ica-jerry borde kunna sniffa upp knarkotikan på postkontoret tycker man.

Är sugen på att beställa men vill inte skaffa mig problem när jag alltid klarat mig inom det juridiska gällande droger.

Hörde någon som körde en postbox i någon förening och det var ju fiffigt men vet inte hur jag går tillväga med det just nu.

Just ja, såg en Svensk kille på SR som sålde 100g gräs, hur fan går det till? Ska han skicka det med duvor eller?

Shit är du dum eller? Varför skulle man inte kunna skicka 100g? Har du någonsin sett en större mängd än 1 gram eller?
Citera
2013-02-19, 18:39
Medlem
Citat:

Vakumpacka och stoppa i ett vaderat kuvert känns ju som en rätt vettig lösning?

100g tar inte så mycket plats, och även om det gjorde det så skickas det jävligt mycket större och tyngre saker dagligen kors och tvärs genom sverige.
Citera
2013-02-19, 18:44
Medlem
Citat:

Mer passande tråd ?

Inrikes - inte så stor risk, nästintill obefintlig om du hade tänkt beställa dig en finfin 5a.

Sen står det i reglerna på SR att det är varje försäljares ansvar att emballera det så att det blir luktfritt. Eller med deras egna ord: att hålla sig uppdaterad om de senaste metoderna för att packa narkotika så att det inte upptäcks och således undvika trubbel för köparen.
Beställ en liten mängd till att börja med så kommer du bli överraskad över hur uppfinningsrika försäljarna är

Det går alldeles utmärkt att skicka 100g gräs inom Sverige utan att det fastnar på vägen. Som sagt, försäljarna vet vad dom gör
Citera
2013-02-19, 18:48
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peperonin
Shit är du dum eller? Varför skulle man inte kunna skicka 100g? Har du någonsin sett en större mängd än 1 gram eller?

Jävla dumfan, jag syftade på att det luktar mer, ju mer mängd gräs och att det skulle bli mer riskabelt att skicka (ta emot, även förlora etc) för att efter ett tag så går lukten genom allt oavsett hur bra paketerat det är.

Ja jag har sett mer än 1g, förmodligen mer än vad du har sett dessutom.

Jävla attityd också.
Du kunde inte ens bemöda dig med att vara minsta hjälpsam heller, utan fokuserade bara på att gnälla som en jävla klimakteriefitta.
Citera
2013-02-19, 18:51
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Namo.Amituofo
Mer passande tråd ?

Inrikes - inte så stor risk, nästintill obefintlig om du hade tänkt beställa dig en finfin 5a.

Sen står det i reglerna på SR att det är varje försäljares ansvar att emballera det så att det blir luktfritt. Eller med deras egna ord: att hålla sig uppdaterad om de senaste metoderna för att packa narkotika så att det inte upptäcks och således undvika trubbel för köparen.
Beställ en liten mängd till att börja med så kommer du bli överraskad över hur uppfinningsrika försäljarna är

Det går alldeles utmärkt att skicka 100g gräs inom Sverige utan att det fastnar på vägen. Som sagt, försäljarna vet vad dom gör

Låter super, tack för svaret.

Hade tänkt mig en mindre mängd som en femma eller något för att testa. Kör nog hellre på det än att behöva ta riskerna som följer när man åker till chris.

Ja jag velade över vilken tråd jag skulle placera inlägget i men det verkade för stunden passa här..

Tack än en gång i alla fall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in