Citat:
Ursprungligen postat av freddon
Hallå! =)
Satt och funderade på en grej, som kanske kunde fungera med lite tur om man ska hämta 10-15 gubbar från chris. Att man köper en chips påse och käka bara lite grann, lägger sin bit med plast och allt det där under chipsen i påsen alltså längst längst ner. Sen bara ha en typ 05a-1a på sin ficka om nu tullen skulle komma, så är det allt jag har om dom undrar liksom för jag skulle ju inte vela att dom rotade ibland mina chips med deras jävla händer jag ska äta liksom? Skulle jag sagt rakt ut med till dem om dem skulle få för sig att göra det. Låter det vettigt eller helt åt helvete?
Rakt av helt åt helvete..
Till att börja med lär du åka på smuggling för den 0.5 .1a som du tänker ha på dig.
Hittar dem den lilla biten så lär dem ju garanterat gå igenom allt annat du har med på tåget dvs väskor, jacka ja till och med chipspåsen.
Dem lär ge blanka fan i att du inte vill att dem rotar igenom dina chips om dem nu har sina misstankar så att säga.
Har du otur och dem har sin vovve med sig så är du körd hur mycket du än gömmer den, mao hunden sniffar lätt upp biten i din chipspåse.
Så hursomhelst så är du
KÖRD