2014-07-15, 17:19
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konnoj
vet inte om någon ställt frågan men hittade inte, hur ser det ut mellan holland och belgien om man kommer med bil? och hur ser det ut om man åker med tåg?

Med bil är det helt öppet. Med tåg så kan tullare komma ja.
Citera
2014-07-16, 02:33
Bannlyst
Är det safe att beställa LSD från Belgien?
Citera
2014-07-16, 03:21
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agis-III
Är det safe att beställa LSD från Belgien?

Den säkraste drogen att beställa säger många. Men min LSD som jag beställde ifrån Tyskland beslagtogs av tullen och fick ett brev hemskickat. Tydligen scannar tullen en del brev. Skulle ändå säga att de är liten risk. Jag och mina polare hade helt enkelt otur.
Citera
2014-07-17, 18:49
Bannlyst
Jag hade tänkt att beställa lite gräs från DutchMagic på SR, han skickar från Holland och säger sig ha att det är 95% chans att paketet kommer fram, jag hade tänkt att beställa till ett övergivet hus med ett fejk namn (detta har funkat när jag handlar inrikes). Hur stor är risken att paketet blir taget?
Citera
2014-07-17, 22:20
Medlem
Citat:
Jag hade tänkt att beställa lite gräs från DutchMagic på SR, han skickar från Holland och säger sig ha att det är 95% chans att paketet kommer fram, jag hade tänkt att beställa till ett övergivet hus med ett fejk namn (detta har funkat när jag handlar inrikes). Hur stor är risken att paketet blir taget?

100-95 = 5% chans, kan du inte räkna?
Hur fick du tag i ett övergivet hus förresten? Satt upp en fejkbrevlåda också?
Citera
2014-07-17, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av n0st4lgi
100-95 = 5% chans, kan du inte räkna?
Hur fick du tag i ett övergivet hus förresten? Satt upp en fejkbrevlåda också?
Nja jag undrar hur stor chansen är enligt er

Jag formulerade mig lite fel, huset är inte övergivet utan det är ett sommarställe som ingen har varit i på 3 år.
Citera
2014-07-17, 23:28
Medlem
Citat:
Nja jag undrar hur stor chansen är enligt er

Jag formulerade mig lite fel, huset är inte övergivet utan det är ett sommarställe som ingen har varit i på 3 år.

Vill också hitta ett "övergivet" hus! Kan inte du dela med dig var och hur du hittade ditt? Är det speciella områden man ska titta på och hur får man veta om det är övergivet? Har besökt ett par ställen med många fritidshus, men alla verkar vara bebodda . Eller du kanske bor på en plats/stad där det finns många sommarstugor? Själv bor man i Stockholm och det är väl inte så värst många tomma hus här, och åka 1-2 timmar till någon stuga är jag inte så värst sugen på. Berätta gärna hur du gjorde!
Citera
2014-07-17, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
Vill också hitta ett "övergivet" hus! Kan inte du dela med dig var och hur du hittade ditt? Är det speciella områden man ska titta på och hur får man veta om det är övergivet? Har besökt ett par ställen med många fritidshus, men alla verkar vara bebodda . Eller du kanske bor på en plats/stad där det finns många sommarstugor? Själv bor man i Stockholm och det är väl inte så värst många tomma hus här, och åka 1-2 timmar till någon stuga är jag inte så värst sugen på. Berätta gärna hur du gjorde!
Det var min kompis som visade mig det för några år sedan
Citera
2014-07-18, 00:43
Medlem
Citat:
Det var min kompis som visade mig det för några år sedan
Åh, okej. Kan du inte fråga honom det jag skrev i mitt förra inlägg? Skulle bli tacksam om han svarade.
Citera
2014-07-20, 20:58
Medlem
Sticker till Chris imorgon och jag ska ta tåget över, visst borde det vara ganska lugnt att ha grider på sig till Danmark? Tänkte väl dom kanske inte har några direkt tullare på tåget till Danmark.
Citera
2014-07-20, 21:02
Medlem
akvifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurre
Sticker till Chris imorgon och jag ska ta tåget över, visst borde det vara ganska lugnt att ha grider på sig till Danmark? Tänkte väl dom kanske inte har några direkt tullare på tåget till Danmark.

Nej det har iaf jag aldrig sett.

Vill du vara helt säker så spring till Ica och köp kemisk ren aceton. Sen skvalpar du bara runt det i grindern och kanske gnuggar lite, sen är alla rester borta.

Du kan även spara acetonen och låta den avdunsta, sen har du en hit fin fin hascholja kvar.
Citera
2014-07-21, 21:08
Medlem
Jaa här kommer det den miljonte gången.. tyckkree mig aldrig sår bra svar... men hur är det med att skicka ett brev med 15g?? är det någon som kan erkänna lyckats?? hade varit kul med goa svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in