2012-03-18, 16:27
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBruno
Haha men de har ju sådana rullband som man lägger väskorna på, tänkte om de kanske kollade efter något där

Det är ingen tull. Dom kollar bara om du har något farligt i väskan.. en näve spice kommer se ut som vad fan som helst.. Eller ha det i fickan annars så går du genom metall detektorn utan problem.
Citera
2012-03-19, 19:39
Medlem
Badgoness avatar
Ska flyga arlanda-berlin inom kort. Bästa sättet att få med sig en 10a brunt?? Nån som har en bra ide då ja inte hinner jaga något på plats
Citera
2012-03-19, 22:21
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badgones
Ska flyga arlanda-berlin inom kort. Bästa sättet att få med sig en 10a brunt?? Nån som har en bra ide då ja inte hinner jaga något på plats
Stoppa upp det i röven. Lättast och inte vidare riskabelt. Känns däremot inte värt att smuggla med sig så små mängder som 10gram då narkotikasmuggling ger högre straff.
Citera
2012-03-19, 22:26
Medlem
KTM_s avatar
Citat:

Svälj de i kondomer... Dock är det skitenkelt att få tag på bra skit i berlin.,
Citera
2012-03-19, 23:44
Medlem
fhoshos avatar
Citat:

Folk röker öppet och skit i Berlin bara 15 minuter ifrån centrum, ghettogatorna med alla horor är 10 min ifrån någon tågcentral.
Citera
2012-03-20, 18:41
Medlem
TheFunExs avatar
Kom att tänka på en grej när jag satt och läste i tråden.
Vilka tider är säkrast att åka Kastrup - Malmö ?
Undrar även vilka veckodagar som kan vara säkrast att åka på?
Tänkte med tullen och polisen
Citera
2012-03-20, 19:50
Medlem
* Vart hoppar tullen på tåget?
* Vilken station skulle ni rekommendera att ta ifrån Köpenhamn för att sedan smuggla hem till Sverige?

Tacksam för alla svar!
Citera
2012-03-20, 20:34
Medlem
PeaceLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorre56
* Vilken station skulle ni rekommendera att ta ifrån Köpenhamn för att sedan smuggla hem till Sverige?

Tacksam för alla svar!

Vad jag hört så är det stationen Triangeln, precis innan Malmö C. Har dock ingen personlig upplevelse
så jag kan inte säkra min talan. Väntar själv på att någon ska fylla i lite info, sugen på att dra hem något
Citera
2012-03-21, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorre56

Tacksam för alla svar!

I danmark har jag bara sett tullen på kastrups station.
Citera
2012-03-24, 22:29
Medlem
Deadbulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Det är ingen tull. Dom kollar bara om du har något farligt i väskan.. en näve spice kommer se ut som vad fan som helst.. Eller ha det i fickan annars så går du genom metall detektorn utan problem.

Det du beskriver är ju en tull, dom "tullar" dig för att se om du har något som man inte får ha med sig.. annars får du gärna definiera vad tull är för mig.
Citera
2012-03-25, 03:30
Medlem
D-LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceLife
Vad jag hört så är det stationen Triangeln, precis innan Malmö C. Har dock ingen personlig upplevelse
så jag kan inte säkra min talan. Väntar själv på att någon ska fylla i lite info, sugen på att dra hem något

Stämmer kanske, enda gången jag sett tullen var på Triangel Station
Citera
2012-03-25, 20:10
Medlem
xongivers avatar
Fick en liten idé, om man har en båt. Kan man inte då bara åka över o ställa sig i någon hamn där, efter man köpt rökat bara hoppa in i båten och åka över med båten igen till någon hamn. Borde väl inte vara så jätte komplicerat, inte vet jag :S.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in