Är ganska ny på flashback, jag vet inte om jag kan fråga en fråga i den här tråden bara. Men jag gör det så förlåt om jag inte får
Jag är en tjej som skriver från min pojkväns konto, han sitter bredvid mig hela tiden och han godkänner det.
Så iallafall, jag är med i ett projekt i skolan där vi ska ha en person från Barcelona hemma hos oss i två veckor, sen ska vi åka och bo med denne Spanjoren hemma hos dom i två veckor. Och det jag då tänkte var ifall jag kan ta med mig två spliffar om man gömmer dom bra?
Jag är som sagt tjej, och vi åker med 4 lärare så jag tror inte dom ser oss som misstänksamma
Jag tänkte om man lägger dom i resväskan och lägger dom djupt inne, i en massa plast och kläder
För jag tänkte bara som gå ut när dom chillar och röka dom när jag har tråkigt

så jag vill inte ta med mycket. Och på frågan varför jag ska smuggla knark TILL Barcelona som jag fick i en annan tråd säger jag: Ja för att jag kan ju inte köpa något där då jag har 4 lärare nära nästan hela tiden, och en spanjor också, fast han är runt hela tiden, han är som min guide där.
Så tror ni att det går? och i vad ska jag då packa dom? eller är det bättre om jag tar med biten bara?