2014-03-16, 23:58
Medlem
Fick för några veckor sedan brev från Tullverket. De har beslagtagit Cannabis som vart postat till mig.
Uppmanas kontakta dem för att redogöra min kännedom. Annars kommer de förstöra blomman tyvärr, skriver de. Ja det vore ju tråkigt. ha ha
Hur kan jag hjälpa tull och åklagare så de slipper förstöra denna underbara växt?

Misstänker att det finns något register över vilka som står som mottagare av naturmedicinen.

Vad anser ni man skall uppge till dem? Gärna för att krångla och jävlas så mycket som möjligt.
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 00:05. Anledning: Ändrade sista ordet från idioterna till dem
Citera
2014-03-17, 03:10
Medlem
Jag har givetvis inte beställt denna fruktansvärt dödliga knarkblomma som hjälper människor med t.ex ADHD.
Har kontaktat tullåklagarsektionen och bjudit hem dem på husrannsakan.
Kanske kommer de kolla här.

Ni är sannolikt flera som fått detta brev!?
De skriver att blomman förverkas enligt $ 16 smugglingslagen om jag inte lämnar uppgifter om min kännedom kring det här.

Jag svarade lite frågandes om det betyder att de annars inte förstör blomman.

Väntar på mailsvar.
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 04:07. Anledning: blomma = knarkblomma (Stavade fel)
Citera
2014-03-17, 03:43
Medlem
Skrev till åklagarna på tullen att jag fått kontakt med Kali genom..... Ha ha..De tror väl jag är knäpp. Men det är faktiskt sant. Träffade henne...
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 04:05.
Citera
2014-03-17, 03:45
Medlem
Kali är en gudinna som relateras till chakrat vid hjärtat. Vissa anser att det är hon som skapar våra själar om jag förstått rätt.
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 04:09.
Citera
2014-03-17, 04:25
Medlem
Skriver inte detta i form av något hot gentemot åklagarna. Mer likt ett test genom puja (Googla puja).
Det är en ritual där man genom vissa substanser kontaktar gudar och gudinnor vilka är förknippade med t.ex chakran.

Återlämna är Ni snälla.

Vi får väl se om de gör det. Annars kommer jag sedan omnämna dem på tv. Om det nu blir så som gudinnorna sagt till mig. he he

Förstår att Ni anser det här heltokigt. Men googla Kali, Cannabis, puja m.m
Citera
2014-03-17, 04:29
Medlem
generalvits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ariz0n4
Bästa sättet att inte åka dit (dock risk att bli av med grejerna) är väl följande:

1. Köp en postlåda
2. Montera upp denna i en postlåderad en bra bit från ditt hem. Skriv random namn på din nyinköpta postlåda .
3. Åk till Chriss / Marocko / Kambodja / annan plats var natkotika överkommes billigt.
4. Posta den billigt överkomna narkotikan till den fiktiva personen vars postlåda du har monterat upp.
5. Vänta.
6. Åk till postlådan för att hämta den billigt överkomna narkotikan.
7. Sälj / rök / snorta / injicera / bjud åt minderåriga / whatever

Så man ska hitta på en helt ny adress också?
Citera
2014-03-17, 04:34
Medlem
Äh vad 17. Kan nog berätta allt. Fick kontakt med Bhairavi, Kali och andra gudinnor. De hjälpte mig att aktivera hjärtchakrat. Aghora kallas inriktningen. Finns några böcker om det.

De vill att alla skall få sina två själar förenade.
Varje människa har tydligen två själar.

Så snälla åklagare hos Tullverket gör det Ni anser rätt i hjärtat.
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 04:46.
Citera
2014-03-17, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalvit
Så man ska hitta på en helt ny adress också?

Ute i skogen bland sommarstugor är det inga problem.
Citera
2014-03-17, 04:39
Medlem
.....
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 04:40. Anledning: :)
Citera
2014-03-17, 05:03
Medlem
Cannabis kan aktivera hjärtchakrat. När chakrat är aktiverat så befinner man sig i en högre dimension och man har då de i 3d i sitt hjärta om jag nu fattat. Kanske inte alltid. Antar att Kali eller någon annan gudinna avgör. Men i vart fall så kan man då lättare utföra det vi kallar magi. Hjärtchakrat är viktigt för att magi skall fungera. Crowley definerade det som - love is the law.....

Har utfört några experiment med hjälp av....
Fick som tidigare skrivet hjälp av gudinnor.
På riktigt. Vi talade i telefon och möttes irl.
Det vi kallar verklighet är faktiskt precis vad man beskriver i filmen Matrix.

MORPHEUS: "What is real? How do you define real? If you are talking about your senses, what you feel, taste, smell, or see, then all you're talking about are electrical signals interpreted by your brain."
Citera
2014-03-17, 05:33
Medlem
Mod kanske inte låter detta stå kvar.

Har inte Ni fått insikter via en viss blomma?
Kanske är det någon gudinna som skickar Er meddelanden.

Jag skrev detta till viss del för att kontrollera om tull, polis och åklagare läser.
Det jag skrev är sant. Gudinnorna sa att jag kommer vara med på tv tillsammans med dem..ha ha
Betänk då att jag är ett socfall (Arbetlös ) med social fobi, ADD och depression...
Citera
2014-03-17, 05:40
Medlem
Vet inte hur vanligt det är men det sägs förekommit under historiens gång. Träffade alltså Kali. Hörde henne även i telefon. Givetvis ingen psykos.

Någon annan? Inte rätt tråd men när jag ändå "håller på"....
Senast redigerad av YFGJIZX 2014-03-17 kl. 06:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in