2012-08-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tradition
Det där låter nog som det bästa alternativet. Gräset i en kondom, och sedan ner i en tom schampoflaska, som du sedan fyller med schampo så att gräset kommer underst. Vakterna kommer knappast hälla ut schampot och kika där.

Nej, dom tar automatiskt hela schampo flaskan om du vill få tillåtelse att gå ombord.

Ska man smuggla småskaligt så måste bästa stället vara i rektum hålet.
Dock så är smuggling oavsett en väldigt dålig idé.
Citera
2012-08-12, 22:05
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glajen
För att det är svårt att få tag på där jag bor :/
Det är svårare i Italien. Ge fan i knarket i mina länder, knarka hemma istället. Idiot. Svenskar borde inte få åka utomlands.
Citera
2012-08-12, 22:09
Medlem
gambiafarfars avatar
Säve är en mycket liten flygplats så ofta har de inte sådana resurser att stå och glo på inkommande. De går mer på tips.
Citera
2012-08-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Skicka hem det med brev istället din dumma jävel. Ursäkta mitt språk men känns det verkligen värt att smuggla hem 5g? Vill du verkligen riskera att åka dit för narkotikasmuggling och ha det som stämpel i registret i flera år framåt?

Citat:
Ursprungligen postat av lequrwen
Skicka ett brev med biten hem till dig bara! Ungefär lika stor chans som att du torskar på flyget som att biten kommer hem. Fastar den i tullen på posten så neka bara, de kan inte göra något då. mvh

This! Såhär gör vi, att jag inte tänkte på det
Tack!
Citera
2012-08-12, 22:20
Medlem
Kusinen5s avatar
Packa in det i någon form av folie. Stoppa in skiten i munnen, skulle knas komma fram så sväljer du skiten bara. Är du i planet och allting har gått som katten så kan du lägga skiten i fickan och sen så när du kliver av så stoppar du in skiten i munnen igen, upprepar, knas - svälj, inge knas - keep on rolling. GoodLuck!
Citera
2012-08-12, 22:21
Medlem
Erikons avatar
göm det mellan skinkorna, eller under förhuden
Citera
2012-08-12, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Det är svårare i Italien. Ge fan i knarket i mina länder, knarka hemma istället. Idiot. Svenskar borde inte få åka utomlands.

Det skulle ha stått Bra röka något jag missade.
Men förlåt morsan, visste inte att du hängde på flashback och fortfarande tror att jag inte är myndig och tar mina egna beslut
Citera
2012-08-12, 22:24
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gambiafarfar
Säve är en mycket liten flygplats så ofta har de inte sådana resurser att stå och glo på inkommande. De går mer på tips.
Man går ut genom en smal korridor med ett gäng poliser och en hund en halvmeter ifrån sig... Hade du chansat eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Kusinen5
Packa in det i någon form av folie. Stoppa in skiten i munnen, skulle knas komma fram så sväljer du skiten bara. Är du i planet och allting har gått som katten så kan du lägga skiten i fickan och sen så när du kliver av så stoppar du in skiten i munnen igen, upprepar, knas - svälj, inge knas - keep on rolling. GoodLuck!
En hel femma i käften? Svälja den?
Senast redigerad av C8H11N 2012-08-12 kl. 22:26.
Citera
2012-08-12, 22:25
Medlem
durtmeisters avatar
tog hem lite från spaninen och gjorde det till city-joints i ett pack cigg.
Jag tänkte bara ifall ajg ser en hund eller anställda på flygplatsen som glor eller något liknande så dumpar jag bara paketet.
Tog mindre än en femma bara de som fick plats i ett par cigg då minskar man inte så mycket heller ifall man dumpar paketet.
Citera
2012-08-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore

Kanske inte äckliga spaggar heller för den delen.

OT: Att ta med sig droger ut från Sverige borde väl vara ganska säkert? Om man ex ska på någon festival eller dylikt och inte vill riskera att bli tomhänt när man väl är där.
Citera
2012-08-12, 22:31
Medlem
Kusinen5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C8H11N

En hel femma i käften? Svälja den?
Ja fyfan! Man får ju klämma ihop skiten till en liten-hårdare klump.
Citera
2012-08-12, 22:35
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Åkte från Spanien, Magaluf i Onsdags och hade haft 10g gräs i väskan totalt liggandes under veckan samt lite kokain och var livrädd för att det skulle lukta hemma för tullen.

Väl i Säve på flygplatsen stod det 6 snutar + 1 hundjävel och jag sket ner mig. Det är inte värt det

Idiotiskt när du kan du kan köpa bra mycket billigare där nere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in