2010-12-14, 01:07
Medlem
neonbruns avatar
Hmm, kanske. Beror pa lite. Vilket datum aker ni och med vilket foretag?
Citera
2010-12-14, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonbrun

Haha
Citera
2010-12-14, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonbrun
Jag har amerikansk tangentbord sa jag kan ej skriva svenska bokstaver bara sa alla vet
Jag aker over pask lovet. Det ar treor la mitt gymnasium son har ordnat sa jag vet ej vilket foretag vi aker med
Citera
2010-12-14, 01:26
Medlem
JagVanns avatar
Badgastein, är det Österike?

Har aldrig hört att någon smugglar från Sverige tidigare men det är klart, har man bra kontakter här och inte vill fråga runt i städer på vägen så, varför inte.

Tror inte tullen i Sverige kollar efter Hasch som går ut ur landet och i Tyskland/Österrike/Schweiz är dom rätt lugna.

Det bästa vore dock att köpa i krokarna men om ni vill vara säkra före det osäkra att inte hitta något eller bli blåsta, kör på iden men som sagt innan i tråden, lägg i en väska som ni kan neka till, typ i en neskaffeburk (självklart med plast runt godbiten), kaffe emellan plasten och glaset, släng in 3 par kalsonger, tandborste samt lite annat i en ryggsäck och neka ifall den blir tagen.
Citera
2010-12-14, 01:49
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dfghj
Jag har amerikansk tangentbord sa jag kan ej skriva svenska bokstaver bara sa alla vet
Jag aker over pask lovet. Det ar treor la mitt gymnasium son har ordnat sa jag vet ej vilket foretag vi aker med

Det är ingen fara, sällan att sådana resor kontrolleras.
Citera
2010-12-14, 01:56
Medlem
Jag är mest orolig för att du ska vara utomlands utan föräldrarna. Så dum som du verkar vara så måste det vara en stor risk.

Hur många skolklasser tror du det är som åker buss till badgastein över påsklovet. Du är ju inte särskilt diskret.
Citera
2010-12-14, 05:37
Medlem
DigGaNs avatar
Trådar sammanfogade, den infogade tråden hittar ni här: https://www.flashback.org/p27554784#p27554784

/Mod
Citera
2010-12-14, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tjuven018
Var det inte precis det jag sa?

du sa "kan" gå igenom. Vilket fick mig att tro att du menade att ibland går det inte igenom..
Citera
2010-12-14, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ABrownie
Han skriver ett inlägg och påstår "att lukt alltid går igenom allt", självklart blir jag nyfiken då och undrar ju självklart om det är sant, jag har aldrig påstått att han har fel jag undrar bara om han har lust att berätta lite mer.

kan nog inte uttala mig om uran nej, så testa det då

lukt har dock en tendens att gå igenom allt, kan ta lite längre tid och mindre tid men tillslut så =)
Citera
2010-12-15, 00:21
Medlem
Smuggla cannabis över gränser med långtradare - omöjligt att åka fast?

Jag funderar lite på långtradare och de som kör dem. De lastar ofta på stora färdigpackade pallar på sin lastbil innan de kör iväg. Tänk dig sen att någon då skulle lägga in säg ett halvt kilo hasch i mitten av en av pallarna.

Chauffören kan ju omöjligt vara tvungen att behöva kolla igenom varenda millimeter av de 40 gigantiska pallar som han lastat på sin långtradare, men får han ändå skulden om polis skulle hitta något? Någon hake måste det ju finnas, men det känns konstigt om chauffören var tvungen att ansvara för allt han kör, och skulle han inte ansvara för det så är det ju ett vattentätt sätt att smuggla.

Snälla, förklara någon!
Citera
2010-12-15, 00:26
Medlem
cdxz11s avatar
Ja fast skulle tullen vara framme med en hund så skulle de hitta grejerna direkt, det finns isf bättre & säkrare sätt att smuggla på.
Citera
2010-12-15, 00:28
Medlem
CitodonBruss avatar
Fundera över detta, när du är nykter, igen.
Senast redigerad av CitodonBrus 2010-12-15 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in