Citat:
Ursprungligen postat av carllarsen
Jaså, jag är en komplett idiot bara för att jag tycker att det är en barnlek att smuggla hasch idag och inte tycker samma sak som dig? Du, som inte ens kan föra en vanlig diskussion utan att gå till personangrepp.
Så lågt sänker i alla fall inte jag mig utan jag respekterar folk även om dom har andra åsikter.
Du vill uppenbarligen inte att det skall vara en barnlek att smuggla hasch, eller hur? Du vill få det till att det är svårt och farligt med tanke på alla tullarna som finns på tågen, va? Om någon säger att han aldrig sett några tullare på ö-tågen och att det är lätt att smuggla hasch, då är han en lögnare och idiot enligt dig. Det visar hur seriös du är.
Ja har följt denna tråden länge och dina inlägg har ja inte missat för de är så missvisande och vilseledande.
Du träffar inte ens rätt på vilken station som kommer efter kastrup, men du kan säga att tullen har 6 min på sig att jaga smugglare på tåget, ja som åker så ofta ser dom prata med folk ändå till tåget är inne i Malmö C och det tar 20 min från Kastrup.
Du åker så ofta och aldrig sett en tullare på de tågen du har åkt och vad är det för tågtider du åker på?
Ja har sett dom tidig morgon, sen kväll och nätter och ja åker ö-tåg varann dag, ja har sett folk bli avplockade som ja aldrig hade trott att de var smugglare för att hundar markerat på dom.
Ja har bekanta som har åkt fast med mer avancerade metoder än ditt kondoms tips för en hasch bit.
Att smuggla ska inte vara en barnlek för om det var det skulle de dumma inte åka fast men nu är det så att folk gör allt för att minimera risken att åka fast och då är denna tråden bra. Den kan ge tips och info om vad som gäller men såna som du bidrar inte med ett skit bara massa påhitt.
Vet du vad man ska göra med en sådan gammal idiot som dig? det är att sätta dig på ett av Caremas äldreboende, så kan du berätta dina sagor där.