2012-02-07, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steeekarn
Hej.

Hur stor e chansen att ja torskar med lite weed när jag ska gå ombord på en silja kryssning?
tänkte ha det i lite plastfolie och äta skiten fall det knasar, låter min plan okej?
Har sett hundar vid terminalen och det är därför jag nojjar lite, är det fake hundar?

Någon annan som har erfarenhet sam samma sak?

Mvh

Lägg det i en kondom
Citera
2012-02-09, 19:16
Medlem
Fick en smugglings ide, säg till mig om den är helt efterbliven

Man inköper typ 15g i christiania och lägger det i några kondomer så det blir svårt och se igenom vad det är för något, sen när man kommer till tåget så går man till yttersta vagnen utanför tåget och typ "knyter skorna" och täcker med en väska elr nåt, och då tajpar man fast kondomer till sidan av undre vagnen med typ nån droppe superlim på varje sida av limmet och någon droppa mellan kondomen och tejpen, sedan när man går av gör man samma sak och lägger ner det i väskan och går därifrån

http://i.imgur.com/TEfCN.png
Senast redigerad av sigourney 2012-02-09 kl. 19:21.
Citera
2012-02-09, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigourney

Man inköper typ 15g i christiania och lägger det i några kondomer så det blir svårt och se igenom vad det är för något, sen när man kommer till tåget så går man till yttersta vagnen utanför tåget och typ "knyter skorna" och täcker med en väska elr nåt, och då tajpar man fast kondomer till sidan av undre vagnen med typ nån droppe superlim på varje sida av limmet och någon droppa mellan kondomen och tejpen, sedan när man går av gör man samma sak och lägger ner det i väskan och går därifrån

Blir ordentlig fartvind där sörrö, dom lär blåsa av / sönder rätt fort.
Citera
2012-02-10, 11:01
Medlem
tankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigourney

Min åsikt...

Det enklaste sättet att smuggla mindre mängder är att gå till den avdelningen där vagnarna delar sig. Om man ska gå till en annan vagn då går man förbi en avdelning där det aldrig står folk. I gummifickorna som håller ihop vagnarna kan man placera en del. Kom bara ihåg vilken ficka du har stoppat in grejerna i så är det inga problem.

Enligt mig så ska man aldrig ha på sig grejerna på tåget bättre att förlora det och inte torska med båda. Det är mycket aktivitet på tågen dessa dagar, tullarna är överallt och då får man ta försiktighetsåtgärder. Röka kan man alltid ersätta men en prick i belastningsregistret är svårt att bli av med...
Citera
2012-02-12, 18:06
Medlem
Heizenbergs avatar
Har tänkt att åka på tomorrowland i Belgien i sommar, det är en stor festival med inriktning på elektronisk musik. Jag har tänkt att ta med mig eget godis för att inte riskera att vara utan, tänkt ta med mig iaf MDMA kristaller o amfetamin, rökat köper jag efter vägen i holland. Hur ser tullarna ut efter vägen? Vad tror ni om risken? Det handlar bara om små mängder för eget bruk under ett par dagar

Har tänkt att åka bil från Sverige via malmö -danmark-tyskland-holland-belgien.. träffade förra året ett par svenskar o som tagit med sig eget..

Mvh
Citera
2012-02-12, 22:52
Medlem
Ni grabbar har det svårt. Vi tjejer har fördelar inte många misstänker tjejer å vi kan bara smuggla i fittan om det behövs haha
Citera
2012-02-13, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackedactor
Ni grabbar har det svårt. Vi tjejer har fördelar inte många misstänker tjejer å vi kan bara smuggla i fittan om det behövs haha
Vi killar kan kuka det också gumman så det är inte speciellt lättare att smuggla bara för att man är tjej ..
Citera
2012-02-14, 21:42
Medlem
deyys avatar
Vilket sätt vore säkrast att smuggla med lite från amsterdam?
Flyger därifrån om någon månad och skulle gärna vilja ta med något utan att bli intagen och åka fast.
Citera
2012-02-14, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Vilket sätt vore säkrast att smuggla med lite från amsterdam?
Flyger därifrån om någon månad och skulle gärna vilja ta med något utan att bli intagen och åka fast.

Det säkraste är ju att du helt enkelt postar det (packa så gott du kan så inte hela postsystemet börjar lukta gräs) men det kanske inte räknas som att smuggla?

Värsta somkan hända är ju att dom tar det, och måste du pissa, jamen du har ju varit och puffat där det är lagligt och kan visa flyg / tåg biljett!
Citera
2012-02-14, 22:11
Medlem
Det säkraste sättet är inte att skicka med post, Det säkraste är att du sväljer det alternativt stoppar upp det i dig.
Citera
2012-02-14, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected
Det säkraste sättet är inte att skicka med post, Det säkraste är att du sväljer det alternativt stoppar upp det i dig.

Om man har det i röven, är jag säker på att en knarkhund skulle sniffa sig till det likt förbannat.
Citera
2012-02-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Om man har det i röven, är jag säker på att en knarkhund skulle sniffa sig till det likt förbannat.
Och om en hund markerar dig? killen har varit i amsterdam, the capital of weed, han kan bara säga att han rökte en joint innan han gick på flyget och därför hunden markerar. Och även om dem bestämmer sig för att visitera han eller kroppsvisitera han för att hunden har markerat så kommer dem inte hitta nåt då dom inte kommer stoppa upp nått finger i hans röv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in