Citat:
Ursprungligen postat av
Cpt.Obvious
Sharknado (2013)
En storm och översvämning vid Los Angeles kust driver in hajar till staden.
Jag visste redan från början att detta skulle vara en kass film med sitt 3.3 på IMDb. Till viss del är den ändå rolig, åtminstone den första timman där jag snarare ägnar mig att leta fel än att titta på själva filmen. Sen börjar jag tröttna lite och det blir helt enkelt nästan outhärdligt. Tråkigt dessutom att Tara Reid har sänkt sig till sådana här roller, även om hon är en rätt kass skådespelare. 2/10 & 1/5
Usch vad dålig den måste vara. Jag ser väldigt sällan på så dålig film, men när det väl händer så brukar jag också göra dem roliga, eller man underhåller sig själv genom att hitta på saker. I alla fall när jag ser på film med andra...
Jag såg The Pyramid (2014) häromdagen, och det var så klart en fördärvad jävla film, men såg den tillsammans med några andra och vi hade fantastiskt roligt med att skratta åt allt (så fort vi insåg att den skulle vara värdelös) och hitta på subplots och dylikt. Så det blir mer eller mindre goda upplevelser ändå, istället för att man sitter och mår dåligt av hur fruktansvärt värdelösa vissa filmer är.
1/5 på den.