2014-08-23, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag har bara sett henne i en film, The Spectacular Now, och där tycker jag att hon gör bra ifrån sig. Kemin mellan henne och Miles Teller är grym i den!

Jag har också sett The spectacular now, men tycker ändå att det är något med henne som jag inte riktigt gillar. Visst hon är helt okej, men tycker inte det är något speciellt med henne alls. Tycker hon verkar vara lite dryg och tråkig. Jag kanske ändrar åsikt så småningom, vem vet. Var inget fan av Jennifer Lawrence när hon blev känd heller och nu är hon en av mina favorit skådisar så allt är möjligt.
Citera
2014-08-23, 19:21
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Divergent
En film jag såg med sambon mest för att vi hade sett "allt" redan. Ogillar verkligen denna typ av filmer och trodde att denna skulle ge mig samma missnöjenhet som resten. Men icke! Shailene är verkligen en ruskigt bra skådespelerska och hela filmen bara flög förbi. Hon lyfte hela filmen! Och nu längtar jag efter uppföljaren!
4/5
Jag har haft den liggandes rätt länge nu men tvekat varje gång ögonen fastnar på den. Den är alltså riktigt värd?
Citera
2014-08-23, 19:22
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag har haft den liggandes rätt länge nu men tvekat varje gång ögonen fastnar på den. Den är alltså riktigt värd?

Av omdömena jag sett att döma verkar det vara lite av en älska eller hata-film.
Citera
2014-08-23, 20:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jag har inte läst nånting om den utan drog ner det bara för att den var taggad som sci-fi så jag har egentligen inga förväntningar på den.
Citera
2014-08-23, 21:07
Medlem
The Hunger Games: Catching Fire (2013)

Än en gång, har inte orkat se den i bra kvalité förrän nu. Riktigt bra film iaf. Spännande och underhållande med bra skådisar. Ser mycket fram emot nästa film. 8/10
Citera
2014-08-23, 21:23
Medlem
timoshenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenEyesCuddles
The Hunger Games: Catching Fire (2013)

Än en gång, har inte orkat se den i bra kvalité förrän nu. Riktigt bra film iaf. Spännande och underhållande med bra skådisar. Ser mycket fram emot nästa film. 8/10
Vad tyckte du om den första filmen?
Citera
2014-08-23, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timoshenko
Vad tyckte du om den första filmen?

Nu var det ju ett bra tag sen jag såg den, men jodå jag gillade den också. Enligt mig är båda exakt lika bra.
Citera
2014-08-23, 21:35
Medlem
420anonyms avatar
Såg precis Good Will Hunting, trots betyget på IMDB så var jag inte övertygad, men jag blev glatt överraskad.
8.5/10
Citera
2014-08-23, 22:34
Medlem
Rakiis avatar
Citat:

Har inte sett Divergent men trailern fick mig fruktansvärt opepp, såg skit ut rent ut sagt!
Citera
2014-08-23, 22:44
Medlem
Only lovers left alive (2013)
Jag har inte sett varken Ghost dog, Dead man eller Broken flowers , så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig! Anledningen att jag nämner dessa är att det är samma regissör som denna. Dom två som jag såg denna med gillade den mycket,själv så är jag kluven. Filmen har väldigt lågt tempo och dessutom ingen direkt handling. Jag lägger mig på 5 av 10 för tillfället...
Citera
2014-08-23, 22:50
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Only lovers left alive (2013)
Jag har inte sett varken Ghost dog, Dead man eller Broken flowers , så jag visste inte riktigt vad jag hade att vänta mig! Anledningen att jag nämner dessa är att det är samma regissör som denna. Dom två som jag såg denna med gillade den mycket,själv så är jag kluven. Filmen har väldigt lågt tempo och dessutom ingen direkt handling. Jag lägger mig på 5 av 10 för tillfället...

Ja, filmerna som du nämner av Jarmusch i början av ditt inlägg är bättre än denna, speciellt Ghost Dog och Dead Man!
Citera
2014-08-23, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Ja, filmerna som du nämner av Jarmusch i början av ditt inlägg är bättre än denna, speciellt Ghost Dog och Dead Man!
Dom jag såg den med tyckte denna var bättre.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in