har ju tittat på flera filmer nyligen..hmm "About Time" är ju en romantisk film som jag måste rekommendera! jag måste säga jag inte har sett för många romantiska filmer men denna film är ju så underbar!

söt, varm, romantisk känsla har precis denna film gett mig och filmen har också presenterat en så fin och enkel förståelse på glädje i liv. ett annat som filmen har så fint presenterat är ett vackert samtal om far-sons förhållande...alltså för en kille kan sitt förhållande med sin far kanske alltid bli lite "svårt"
"Gravity" har jag också sett nyligen och jag måste säga jag egentligen förväntat på en film som "Alien" XD därför efter jag förstått "Gravity" är inget sådant hade jag nästan ingen nån lust på att fortsätta se filmen. men tack gud jag inte bara slänger filmen iväg. alltså det är ju egentligen en mycket fin film som har presenterat så mycket kopplingar till liv i verklighet. alltså det är ju liksom att flyta i universe när vi kämpar för att kunna överleva i verklighet utan att veta vad vi kommer att träffas nästa...
"Nymphomaniac Vol. I och II" har jag också ju sett. kan inte precis säga något mycket om filmen, men jag vet jag tycker om den och jag kommer ju att spendera lite mer tid på att se den så kommer jag kanske kunna förstå vad Lars Von Trier vill uttrycka sig lite bättre