2015-05-16, 05:53
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror (old)
Man måste ju tagga ner och försöka bli trött när man tagit stilnoct annars så funkar det ju inte. Då sitter man ju bara och yrar om en massa konstiga saker som man inte ens själv begriper. Men annars går det hur bra som helst att sova på dom.

Jag har precis tryckt i mig 30st Zolpidem. Det gick väldigt fort till att min jacka som hänger på dörren drog ut armarna och vill slåss med mig.. Min egna jävla jacka kaxar och vill slåss just !!! Och jag ska fan i mig ta den jävla jackan!!!!!!!!!! FORZA. BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!!!! 😂😂😂
Senast redigerad av Whitk 2015-05-16 kl. 05:57.
Citera
2015-05-16, 05:56
Medlem
MustelaPutoriuss avatar
Vad fan, är klockan redan sex på morgonen? Jag skulle ju ta min Imovane för flera timmar sedan! Nåja, får väl vara vaken till nästa kväll då - men ska ändå ta en imovane nu bara för att få en härlig Känsla!
Citera
2015-05-16, 06:00
Medlem
Whitks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MustelaPutorius
Vad fan, är klockan redan sex på morgonen? Jag skulle ju ta min Imovane för flera timmar sedan! Nåja, får väl vara vaken till nästa kväll då - men ska ändå ta en imovane nu bara för att få en härlig Känsla!

Läs det jag skrev ovanför!! Överdos ger alltid bäst effekt
Citera
2015-05-16, 06:03
Medlem
MustelaPutoriuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Jag har precis tryckt i mig 30st Zolpidem. Det gick väldigt fort till att min jacka som hänger på dörren drog ut armarna och vill slåss med mig.. Min egna jävla jacka kaxar och vill slåss just !!! Och jag ska fan i mig ta den jävla jackan!!!!!!!!!! FORZA. BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!!!! 😂😂😂

Det är inte kväll! Men skoj det där med jackan

Minns själv när jag missbrukade Imovane, ofta ihop med alkohol. En gång mitt på dan, då jag bodde kvar hemma, och morsan var och bryggde kaffe. Hon hade sina två vanliga ögon, samt ett par hästögon på tinningarna. Jag sluddrade fram detta till henne, och hon fattade ingenting. Sen tände jag en spisplatta, och hon trodde att jag skulle laga nån mat, så hon gick till vardagsrummet och satte sig på soffan. Efter ett tag börjar det lukta rök, så hon går till köket och ser att spisplattan är på högsta värme, och att jag lagt en brödbit på den som börjat brinna. Själv hade jag visst gått och lagt mig

Bara en av mina upptåg under imovane-fylla... och alla vill jag inte ens minnas.

Citat:
Ursprungligen postat av Whitk
Läs det jag skrev ovanför!! Överdos ger alltid bäst effekt

Jag vet, men jag överdoserar inte längre. Tar kanske en extra-tablett ibland för att känna mig ångestfri ibland, och då och då en när jag dricker sprit, men använder dom annars bara för att sova på. Främst för att jag bara har tillgång till 30st per månad, och jag behöver verkligen kunna sova, så har helt enkelt inte råd att leka med dom.
Citera
2015-05-16, 07:24
Medlem
Har inte kunnat sova på imovane/zolpidem på ganska länge nu, försöker då verkligen sova..kan mina magiska tabletter tappat effekt? Vad är nästa steg
Citera
2015-05-16, 08:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ahel
Har inte kunnat sova på imovane/zolpidem på ganska länge nu, försöker då verkligen sova..kan mina magiska tabletter tappat effekt? Vad är nästa steg
Nästa steg är att ta ett litet uppehåll, alternativt höja dosen. Ett uppehåll är att föredra eftersom höjer man dosen höjer man toleransen och ett eventuellt beroende. Jag tar Imovane kanske 20-25 nätter i månaden, någon dags uppehåll då och då vill säga. Aldrig fått någon toleransökning och känner mig inte dålig när jag har uppehåll.
Citera
2015-05-16, 15:31
Medlem
Blygfisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Svullnar halsen av imovane så är det pga allergi. Byt till still om du inte gjort det redan. Smaken är ju en bagatell.

Nej av Stilnoct svullnar halsen, Imovane kan jag ej nyttja längre då jag inte kan äta eller dricka vid användning.
Citera
2015-05-16, 23:24
Medlem
Hej alla glada nu är det så att jag har 4 st ikto 2mg, har provat blåa vallar förut och då tröck ja i 5st och kommer inte ihåg ett skit kan tillägga att jag drack några öl också. Nu till saken, jag tänkte bara sitta hemma glo rulle och kanske suga på 1 eller 2 är det en bra idé eller va sägs ?

Tacksam för svar

MVH.
Citera
2015-05-16, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av actionleffe
Hej alla glada nu är det så att jag har 4 st ikto 2mg, har provat blåa vallar förut och då tröck ja i 5st och kommer inte ihåg ett skit kan tillägga att jag drack några öl också. Nu till saken, jag tänkte bara sitta hemma glo rulle och kanske suga på 1 eller 2 är det en bra idé eller va sägs ?

Tacksam för svar

MVH.

Ja, varför inte?
Citera
2015-05-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyByMyself
Ja, varför inte?

Kanoners! Tänkte bara kolla så att jag inte får blackouts igen fast nu ska jag ju bara suga på dom och inge alkohol, vill bara ner och dega i sängen och sjunka in
Citera
2015-05-16, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av actionleffe
Kanoners! Tänkte bara kolla så att jag inte får blackouts igen fast nu ska jag ju bara suga på dom och inge alkohol, vill bara ner och dega i sängen och sjunka in

Låter som en bra ide. Ha det mys.
Citera
2015-05-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totaler.krieg
Jag fick zopiclone utskrivet 2008, tagit dom exakt varenda dag sedan dess. De ger mig alltid effekt, tricket är att inte höja dosen utan ta samma dos hela tiden, visst effekten minskar men den finns ändå där, bättre med lite mindre effekt än ingen alls som man får om man vräker i sig dom

Märker du av någon avtändning när du slutar med Imovane?

Inte mig du frågade och kanske svarat tidigare i tråden, är lite full så.

Men jag klarar mig bra efter ett år av medicinska doser, 3 dagar sen mår jag kung. Eller iaf dräng. Aldrig märkt något långdraget. Inte som på de andra giften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in