Citat:
Ursprungligen postat av
Whitk
Jag har precis tryckt i mig 30st Zolpidem. Det gick väldigt fort till att min jacka som hänger på dörren drog ut armarna och vill slåss med mig.. Min egna jävla jacka kaxar och vill slåss just !!! Och jag ska fan i mig ta den jävla jackan!!!!!!!!!! FORZA. BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE!!!! 😂😂😂
Det är inte kväll! Men skoj det där med jackan
Minns själv när jag missbrukade Imovane, ofta ihop med alkohol. En gång mitt på dan, då jag bodde kvar hemma, och morsan var och bryggde kaffe. Hon hade sina två vanliga ögon, samt ett par hästögon på tinningarna. Jag sluddrade fram detta till henne, och hon fattade ingenting. Sen tände jag en spisplatta, och hon trodde att jag skulle laga nån mat, så hon gick till vardagsrummet och satte sig på soffan. Efter ett tag börjar det lukta rök, så hon går till köket och ser att spisplattan är på högsta värme, och att jag lagt en brödbit på den som börjat brinna. Själv hade jag visst gått och lagt mig
Bara en av mina upptåg under imovane-fylla... och alla vill jag inte ens minnas.
Citat:
Ursprungligen postat av
Whitk
Läs det jag skrev ovanför!! Överdos ger alltid bäst effekt
Jag vet, men jag överdoserar inte längre. Tar kanske en extra-tablett ibland för att känna mig ångestfri ibland, och då och då en när jag dricker sprit, men använder dom annars bara för att sova på. Främst för att jag bara har tillgång till 30st per månad, och jag behöver verkligen kunna sova, så har helt enkelt inte råd att leka med dom.