2015-09-19, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Taminado
Om jag har käkat iktrovil under dagen kommer detta då dämpa hallucinationerna jag är ute efter med stilnocten?

Käkat 3mg ikto ännu bara så hur många 10mg stilnoct bör jag ta för att få lite goare känsla och då förhoppningsvis hallicar

Beror ju på hur många du brukar ta? 2-4st antagligen om du inte har så stor tolerans.
Citera
2015-09-19, 20:22
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taminado
Om jag har käkat iktrovil under dagen kommer detta då dämpa hallucinationerna jag är ute efter med stilnocten?

Käkat 3mg ikto ännu bara så hur många 10mg stilnoct bör jag ta för att få lite goare känsla och då förhoppningsvis hallicar

Har tolerans (ätit i ca 1 år, 6mån mer eller mindre dagligen). Äter jag 4-5 får jag feta hallisar och mår som en kung (tills dagen efter då man märker allt skit man skrivit på Facebook etc) Gör det sällan.

Gällande Ikto och Stilnoct vet jag dock inte. Du lär ju inte känna lika mkt men när det kommer till hallisar borde det inte påverkas. Ta det dock lugnt för fan. Inte att leka med.
Citera
2015-09-19, 20:45
Medlem
Har ätit stilnoct samt imovane i 10 år nu men känner inte av 10st ens med ett par bärs.
Efter som det är benzobesläktat har det korstålerans?

Ni som äter benzo men har men haft uppehåll på imo/zolpidem har ni fått tillbaka insomningen och hur länge var uppehållet?

Mvh
Citera
2015-09-19, 21:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av herr.pangkaka
Har ätit stilnoct samt imovane i 10 år nu men känner inte av 10st ens med ett par bärs.
Efter som det är benzobesläktat har det korstålerans?

Ni som äter benzo men har men haft uppehåll på imo/zolpidem har ni fått tillbaka insomningen och hur länge var uppehållet?

Mvh

Käkar du benzo påverkar de z-analogerna, ja. Toleransen är same same liksom. Dock kan jag käka massa benz men ändå somna på en imovane eller stilnoct, så det går, men det är nog lite individuellt.
Citera
2015-09-19, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Käkar du benzo påverkar de z-analogerna, ja. Toleransen är same same liksom. Dock kan jag käka massa benz men ändå somna på en imovane eller stilnoct, så det går, men det är nog lite individuellt.
Jag med! Hade tolerans och behövde ta ungefär 6-8 st för att flumma men när jag la mig så räckte det med en för att somna på. Har alltid haft en konstig relation med medicin
Citera
2015-09-20, 00:02
Medlem
Har gjort nåt dumt pga olika anledningar. Druckit fyra glas vin, först tagit två stilnoct och 10 min senare två till. Fyra glas vin är ganska lagom för mig men brukar inte kombinera med stilnoct. 20 mg stilnoct är min vanliga sova-dos. Vad kan jag förvänta mig nu?
Citera
2015-09-20, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Har gjort nåt dumt pga olika anledningar. Druckit fyra glas vin, först tagit två stilnoct och 10 min senare två till. Fyra glas vin är ganska lagom för mig men brukar inte kombinera med stilnoct. 20 mg stilnoct är min vanliga sova-dos. Vad kan jag förvänta mig nu?
Minneslucka och vakna upp hos snuten i värsta fall.
Lås ytterdörren.
Citera
2015-09-20, 00:22
Medlem
Citat:
Hur går det? Jag tycker att du ska gå och lägga dig ifall du är orolig.
Citera
2015-09-20, 00:46
Bannlyst
Citat:
Vad kan jag förvänta mig nu?

Att må bra! Fast börjar det snurra så gå och lägg dig så lär det ändå vara okej imorgon.
Citera
2015-09-20, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte

Då är det halvkört med tanke på all xanor jag äter
Citera
2015-09-20, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Jag med! Hade tolerans och behövde ta ungefär 6-8 st för att flumma men när jag la mig så räckte det med en för att somna på. Har alltid haft en konstig relation med medicin

Inte ute efter att flumma, kan mog ta 10:-15st utan att du skulle märka skillnad på mig tyvär, vill bara kunna sova
Citera
2015-09-20, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Minneslucka och vakna upp hos snuten i värsta fall.
Lås ytterdörren.

Klarade mig från minnesluckor, ingenting hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in