2015-04-07, 03:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impuls2014
kan man snorta Zolpdidem för snabbare effektivare rus?
Slår nog på lite snabbare men tror inte att du tjänar så mycket på det. Effekten kommer ju rätt så fort oralt ändå.
Citera
2015-04-07, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamuti
Slår nog på lite snabbare men tror inte att du tjänar så mycket på det. Effekten kommer ju rätt så fort oralt ändå.

aa den kommer fan efter högst 10minuter med lite promille i sig iaf.
Citera
2015-04-07, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Kan mycket väl vara så att han var rätt flöddrad och då tar man bara fler utan att veta om det utan att man märker det nästa dag...

Kommer ihåg att jag skulle skriva upp hur många jag tagit för att veta hur många som är bra.
Började liksom med att skriva || sen || sen typ ||| sen sa jag okej, ja 7 är bra... men sen fortsätta jag göra samma rutin.. sen var jag uppe i 20 eller nåt och tillslut såg jag inte vad fan jag skrivit eller gjort. Pappret såg fint ut dagen efter hade ritat massa skit och de såg ut som en 3 åring lekt med att rita, ungefär.
Ja, jag minns bara att jag tog 10. Tyckte det var konstigt att jag var typ nära att dö på den mängden. Tydligen hade jag knaprat i mig 9 till utan att minnas det. Farliga tabletter.
Citera
2015-04-07, 18:07
Medlem
populopiduss avatar
Sägs ju att man ska ta Imovane på fastande mage, och att det kan ta tid om man har ätit massa. Om det sista inträffat, vad är då det bästa sättet att snabbt få en tablett att verka? Jag har testat krossa den i munnen och haft bitarna kvar där ett tag, men det smakar ju bokstavligt talat för jävligt! Snorta lär väl lukta som det smakar och någon rövpanna är bara att glömma, skulle jag aldrig göra...

För övrigt undrar jag hur mycket grapefrukt-juice (100% fruktkött) boostar, hur mycket man måste dricka och hur lång tid innan man tar tabletten?
Citera
2015-04-07, 18:13
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Den dödar ångest väldigt bra. Det är skönt att få ruset. Det skönt att känna sig borta. Skönt att just dont give a. Så är det för mig. Bryr mig inte vad som händer med mig. Fast ja, sen sover man bra på dom också.

Ja, så typ. Framför allt den ångestdämpande effekten är jävligt bra... I klass med Xanor enligt mig, i alla fall om man tar ett par stycken.
Citera
2015-04-07, 20:16
Medlem
maskroooss avatar
Är nitrazepam bättre än stilnoct och imovane?
Citera
2015-04-07, 20:17
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Ja, så typ. Framför allt den ångestdämpande effekten är jävligt bra... I klass med Xanor enligt mig, i alla fall om man tar ett par stycken.
Håller med om att det är i klass med xanor. Blir nöjd efter bara en sjuånhalva när jag käkat ksalol ett par veckor innan. Addera nån till och det är helt klart i klass med alprazolam samt att jag åtminstone klarat mig från den berömda metallsmaken vilket gör dessa piller till utmärkta ångestdämpare.
Citera
2015-04-07, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskrooos
Är nitrazepam bättre än stilnoct och imovane?

Inte på några plan alls imo.
Citera
2015-04-07, 20:21
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
Inte på några plan alls imo.
va?
imo får jag bara ångest och blir hyper av:S
Senast redigerad av maskrooos 2015-04-07 kl. 20:32.
Citera
2015-04-07, 21:43
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Håller med om att det är i klass med xanor. Blir nöjd efter bara en sjuånhalva när jag käkat ksalol ett par veckor innan. Addera nån till och det är helt klart i klass med alprazolam samt att jag åtminstone klarat mig från den berömda metallsmaken vilket gör dessa piller till utmärkta ångestdämpare.

Exakt min erfarenhet med. Ger dessutom ett subtilt mysigt tillstånd som är perfekt att varva ner med. Metallsmaken suger så klart, var glad att du sluppit den. Nu efter att jag käkat mängder med Imovane känns den dock knappt längre. Nästan så man saknar den
Citera
2015-04-08, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maskrooos
va?
imo får jag bara ångest och blir hyper av:S

Tvärtom för mig.

Du får väl ge en update hur Nitra funka för dig.
Men för att vara ärlig var Nitrazepam den sämsta benzon jag testat. Men saker och ting funkar ju olika för alla.
Citera
2015-04-08, 06:47
Medlem
maskroooss avatar
Citat:
Tvärtom för mig.

Du får väl ge en update hur Nitra funka för dig.
Men för att vara ärlig var Nitrazepam den sämsta benzon jag testat. Men saker och ting funkar ju olika för alla.
Sämst!!!! Vart vaken hela natten typ, vaknat flera ggr..

Vad kommer jag få istället? Komba med propavan oxå
Senast redigerad av maskrooos 2015-04-08 kl. 06:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in