2015-11-19, 00:56
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag får imovane utskrivet och käkar en 7.5 sporadiskt. Jag vet att jag skrivit det tidigare, men jävlar va fint slår på när man pluggar i rövhelvetet, helt underbart!

Fan ja vill testa RP nångång. Aldrig gjort med någon substans. Men det är något skumt när jag tänker tanken på en rövpanna. Inte något jag vill prova direkt.
Citera
2015-11-19, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag får imovane utskrivet och käkar en 7.5 sporadiskt. Jag vet att jag skrivit det tidigare, men jävlar va fint slår på när man pluggar i rövhelvetet, helt underbart!

Öhhh, du kör upp en tablett i röven alltså? Jag tänker inte ens fråga hur du kom på denna idé, men på ett ungefär, hur mycket bättre slår det än att ta tabletten oralt? Jag förstår helt enkelt inte...
Citera
2015-11-19, 01:42
Medlem
eeriikks avatar
15 mg zopiklon, 3 starköl och 1 glas vin. Kommer det hända något? De enda jag känner är lite svag fylla.
Citera
2015-11-19, 01:48
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eeriikk
15 mg zopiklon, 3 starköl och 1 glas vin. Kommer det hända något? De enda jag känner är lite svag fylla.

Bör vara lugnt men drick inge mer är mitt tips. Kan sluta i arresten eller annat knas om du har otur!
Citera
2015-11-19, 01:55
Medlem
eeriikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Bör vara lugnt men drick inge mer är mitt tips. Kan sluta i arresten eller annat knas om du har otur!

Hahah tog ett glas till vin. Vill bara sova, men endast 15 mg zop verkar inte fungera.
Citera
2015-11-19, 02:12
Medlem
Skinballes avatar
Vad tros/anses om att använda någon av dessa för att kliva av tjack? Brukar aldrig ha direkt ångest eller så men ibland grova sömnsvårigheter. Kan detta vara något för de tillfällena? Grejen är att jag inte vill vakna som en zombie alternativt sova över väckarklockan heller då jag måste upp och jobba på morgonen.. Min tanke hittills har varit alprazolam men det verkar så rare i Gbg tyvärr..
Citera
2015-11-19, 02:19
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinballe
Vad tros/anses om att använda någon av dessa för att kliva av tjack? Brukar aldrig ha direkt ångest eller så men ibland grova sömnsvårigheter. Kan detta vara något för de tillfällena? Grejen är att jag inte vill vakna som en zombie alternativt sova över väckarklockan heller då jag måste upp och jobba på morgonen.. Min tanke hittills har varit alprazolam men det verkar så rare i Gbg tyvärr..

Jag har aldrig enbart testat imovane/stilnoct när jag brukar kliva av. Utan jag tar det med sub eller liknande, cannabis samt en del benso. Så kan inte uttala mig hur det funkar med enbart imo/stilnoct. Men det borde ju så klart hjälpa hyffsat. Så kör hårt.
Citera
2015-11-19, 02:20
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Hahah tog ett glas till vin. Vill bara sova, men endast 15 mg zop verkar inte fungera.

Ta mer zopiklon då?
Citera
2015-11-19, 02:30
Medlem
eeriikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinballe

Se till att skaffa något starkare än 5mgs zopiklon iaf. Behöver poppa 4 st sådana + lite alkohol för att ens kunna sova. Dumma jävla läkare som skriver ut svagaste skiten när jag suttit och förklarat hur länge jag haft dessa sömnproblem.
Citera
2015-11-19, 02:32
Medlem
eeriikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Ta mer zopiklon då?
Fick enbart 30 st 5mgs utskrivna en gång. Blir fan less att jag måste dit igen och tala om för dem. Lär ju inte få något bättre än då..
Citera
2015-11-19, 02:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Se till att skaffa något starkare än 5mgs zopiklon iaf. Behöver poppa 4 st sådana + lite alkohol för att ens kunna sova. Dumma jävla läkare som skriver ut svagaste skiten när jag suttit och förklarat hur länge jag haft dessa sömnproblem.

5mg tabletter är ju bättre än inget. Säg att du bara behöver lite höjning så borde han ju skriva ut 7.5 mg tabs.
Citera
2015-11-19, 02:39
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Fick enbart 30 st 5mgs utskrivna en gång. Blir fan less att jag måste dit igen och tala om för dem. Lär ju inte få något bättre än då..

Har du ingen hus läkare du bara kan ringa upp? Smidigast det faktiskt. Tycker också det är drygt att gå dit och förklara gång på gång..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in