2014-10-01, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antraxz
Får ej längre insomningseffekten av imovane. Ligger vaken i timmar . Borde man prova stilnoct om den slår hårdare?

Mvh

Det borde man väl. Du lär däcka på den. Om det bara handlar om att bli klubbad. Har du dock problem med att du vaknar upp lätt så är imovane mycket bättre på det viset.
Citera
2014-10-01, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Det borde man väl. Du lär däcka på den. Om det bara handlar om att bli klubbad. Har du dock problem med att du vaknar upp lätt så är imovane mycket bättre på det viset.

7,5-15mg Imovane och theralen eller propavan och du somnar garanterat och sover länge. Risk att du blir bakis dagen efter dock.
Citera
2014-10-01, 19:57
Medlem
Hej. Kan jag äta 10 mg imovan på torsdag eller mer om jag skall lämna pissprov på måndag. 96 timmar blir de. Hur mycket kan jag äta utan att de syns på urinprovet på måndag
?. Har ingen tolerans tänkte börja med en.

MvH.
Citera
2014-10-01, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beeenz
Hej. Kan jag äta 10 mg imovan på torsdag eller mer om jag skall lämna pissprov på måndag. 96 timmar blir de. Hur mycket kan jag äta utan att de syns på urinprovet på måndag
?. Har ingen tolerans tänkte börja med en.

MvH.

Ta tre om du vill det syns ej.
Citera
2014-10-01, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Har precis fått Imovane, troligen 5 mg för insomningsbesvär. Är det effektivt i den dosen att somna på?

Ja det är det.
Citera
2014-10-02, 12:24
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Ja det är det.
Fick 7,5mg till och med, vilket ska vara ekvivalent med 5 mg diazepam. Dock med en hypnotisk effekt. Det här är allt jag någonsin kommer behöva till mina problem. Jättebra medicin. Är lite mysig när klockan ringer också, så det är lättare att gå upp.
Citera
2014-10-02, 17:12
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara-Robin
Fick 7,5mg till och med, vilket ska vara ekvivalent med 5 mg diazepam. Dock med en hypnotisk effekt. Det här är allt jag någonsin kommer behöva till mina problem. Jättebra medicin. Är lite mysig när klockan ringer också, så det är lättare att gå upp.
Zopiklon är fint att somna in på. Plus att den är riktigt bra om man har ångest.
Citera
2014-10-02, 17:43
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Zopiklon är fint att somna in på. Plus att den är riktigt bra om man har ångest.
Det kan jag tänka mig! Mitt problem är att jag inte kommer ner i varv, och kan inte sluta tänka och analysera min omgivning. Den här medicinen var som gjord för det! Hjälper den mot ångest också så kan den säkert hjälpa mig sova i sådana lägen också. Tack!
Citera
2014-10-02, 18:17
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Vad bra. Vill du påminna mig nu igen om vilka ämnen bildas vid förbränningen av 4-Metyl-1-piperazinkarboxylsyre[6,7-dihydro-6-(5-kloro-2-pyridyl)-7-oxo-5H-pyrrolo[3,4-b]pyrazin-5-yl]ester?

Sophanteringen där jag bor är en av världens främsta och har inga giftiga utsläpp, finns ingen fara för varken miljö eller personal. Jag har jobbat där i över 1år.

Allt förbränns i över 1.000grader med ett mycket sofistikerat filtreringssystem.
Citera
2014-10-02, 19:51
Bannlyst
Imovane är nog den benso jag byggt upp tolerans mot snabbast..

Tog mig 2 dagar att göra slut på en 100-burk när jag käkat 60 st 3 dagar innan, så antingen har jag fått tolerans eller sockerpiller.

Men sockerpiller är jag 99,9% säker på att det inte vara eftersom jag känner min kran väldigt väl.

Stilnoct kukar jag bara ur på & får minnesluckor.

Nä, blah med z-analoger!
Citera
2014-10-02, 20:43
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Imovane är nog den benso jag byggt upp tolerans mot snabbast..

Tog mig 2 dagar att göra slut på en 100-burk när jag käkat 60 st 3 dagar innan, så antingen har jag fått tolerans eller sockerpiller.

Men sockerpiller är jag 99,9% säker på att det inte vara eftersom jag känner min kran väldigt väl.

Stilnoct kukar jag bara ur på & får minnesluckor.

Nä, blah med z-analoger!
Tror du behöver ta ett litet uppehåll på Z-analoger.
Citera
2014-10-02, 21:15
Medlem
Tror ni man kan få Stilnoct när man redan tar Imovane? Tänkte om man kunde blanda dom,vad säger läkaren om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in