Citat:
Ursprungligen postat av
Netzach
Förlåt för att jag tjatar om "Mr. T", men jag vaknade också tidigt och Theralen hjälpte verkligen mot det. Att ha betongkeps i några timmar på morgonen är ingenting jämfört med hur det känns att inte få sova ut ordentligt och om man som sagt intar den ett par timmar innan läggdags brukar kvar-effekterna vara närmast omärkbara dagen efter.
Stilnoct fungerar ju uppenbarligen för insomningen i ditt fall så det ska du vara nöjd över och se som ett steg framåt. Nästa steg är att lösa sömnupprätthållningen och då behövs nåt mer "fysiskt" och långtidsverkande.
Kan det inte också vara så att om du vaknar jättetidigt varje morgon så blir det lättare att gå till sängs tidigare på kvällen? Vaknar du "jättepigg" halv sex är det bara att gå upp!!! Så funkar det ju för alla i någon grad i alla fall men i extremare fall vet jag att inte ens fullständig utmattning hjälper för att sova.
Antihistaminer är inte riktigt min grej sörru, mina problem är djupare än så och kan således inte botas med sådan smörja. Men är väl bara att härda ut och låta tiden gÅ. viktigt att notera; Jag jobbar, rör på mig etc. så att jag ska börja aktivera mig ytterligare fysiskt fungerar inte, likaså maten, har rutiner.. Så allt är normalt på sådant sätt, utan det är mitt psyke och mina tankar som inte lämnar, oavsett tillvaro. Visserligen när jag är superdregg tänker jag väl inte så mycket, av uppenbara skäl, men det hör väl inte hit.
En fråga; Hur tillgodogör man 3 imovane på bästa möjliga vis(med bästa vis avses bra mående och varighet)?kan man komba dem med något annat för att boosta?