2021-10-28, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Fler som testat zopizign 10 mg

Är tveksam men kan ev vara min dosökning som spökar. Hade käkat 5 mg ksalol igår kväll och sedan lunchtid fram till ca 21 tagit 6 att Zopizign. Borde vara mer fluddrig Är väl mest min toleransölnking detta handlar om antar jag . Åt ett 30 pack Imovane 7.5 senaste veckan. Kanske även som sagt att 5 galenika efter inte biter mer än halvdant.
Citera
2021-10-28, 23:22
Medlem
Folketstempels avatar
Vaken på tjack tre dagar, känna sig seg och vill dra e, fet ny lina.

Här börjar det kuliga, ta tre Stilnoct, rök en holk, em liten räcker.

Släng i dig tre alpra, ha alltid en tetrakaxk vin tetra hemma, fyll ett glas.
Sätt på hörlurarna, spela fcking psyco goa dub och häv i ig vinet och holka.

Blir du inte snurrig, så försök vara vaken en till fem dagar till.
Att sova sabbar ruset, enats alkisar däckar och fattar noll av psykopatisk kosmologi.
Citera
2021-10-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123ddd
Ja! De får + av mig. Slår de blå zop med hästlängder.

Har käkat Imovane 7 5 av o till i över 25 år. Är tveksam om det är 10 mg i zopizignen men visst kan det likväl vara min toleransökning. Tog både Ksalol o Imovane 100 + 30 under ca 4 veckor innan fast med 1 veckas uppehåll innan zopizign. Är dessa förövrigt gjorda i riktiga fabriker eller hur funkar det med generica i Indien. Förpackning om piller ser genuina ut med brytskåra o allt
Citera
2021-10-29, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless

Har käkat Imovane 7 5 av o till i över 25 år. Är tveksam om det är 10 mg i zopizignen men visst kan det likväl vara min toleransökning. Tog både Ksalol o Imovane 100 + 30 under ca 4 veckor innan fast med 1 veckas uppehåll innan zopizign. Är dessa förövrigt gjorda i riktiga fabriker eller hur funkar det med generica i Indien. Förpackning om piller ser genuina ut med brytskåra o allt
Min erfarenhet av indiska grejer är lite både och, om det är äkta grejer så beror mycket på hur de förvarats. Har de förvarats svalt så ska det inte vara några problem men har det slarvats och de legat framme kan de mycket väl ha tappat i styrka.
Citera
2021-10-29, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Min erfarenhet av indiska grejer är lite både och, om det är äkta grejer så beror mycket på hur de förvarats. Har de förvarats svalt så ska det inte vara några problem men har det slarvats och de legat framme kan de mycket väl ha tappat i styrka.

Ja, de ser seriösa ut men har tolerans som sagt. Skall ta ett break o rapportera. Googla zopizign 10 mg HAB. Hade en novis tagit dem hade de garanterat däckat men jag har hög tolerans. Åt Imovane första gången 96. Ätit mycket Benzo och opiater som periodare under 25 år utöver cannabis o alkohol såklart. Har trasat sönder mitt liv i mångt o mycket men är akademiker sedan många år. Gjort 2 slutenvårdsbehabdlingar samt inneliggande avgiftningar + öppenvård. Ingen utom familjen o nära vänner känner till det. Var helt ren i samband med ett äktenskap mellan ca 27 o 38 nmen sen återfall igen o ny behandling 2014. Därefter helt ckean i 4.5 år och nu periodare igen. Medicinerar med SSRI vilket jag gjort av och till under snart 30 år. Du då?
Citera
2021-10-29, 23:10
Medlem
whosEHTs avatar
Hej!
Det är så att jag har har imovane 7,5 miligram som jag tar 2 gånger i veckan för att sova.
Konstigt nog har jag aldrig rest mig upp ur sängen, va på gränsen till vinglig kändes det som.
Ska man ha den effekten av en tablett, jag man kan ju bli helt pt helvete om man slänger i sig en näve, men en tablett kändes lite väl lite haha
Citera
2021-10-29, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whosEHT
Hej!
Det är så att jag har har imovane 7,5 miligram som jag tar 2 gånger i veckan för att sova.
Konstigt nog har jag aldrig rest mig upp ur sängen, va på gränsen till vinglig kändes det som.
Ska man ha den effekten av en tablett, jag man kan ju bli helt pt helvete om man slänger i sig en näve, men en tablett kändes lite väl lite haha
Jorå, missar man insomningseffekten eller vaknar under natten kan man känna sig flummig.
Citera
2021-11-18, 03:00
Medlem
EastCoastWays avatar
Vad i helvete för snekn*ll med Zolpidom - Rathipharm

Alla tröttsamma ”det är samma substanser-människor undanbedes

Självklart är det skillnad på batchr eller bara deras ingredienser
Citera
2021-11-18, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Vad i helvete för snekn*ll med Zolpidom - Rathipharm

Alla tröttsamma ”det är samma substanser-människor undanbedes

Självklart är det skillnad på batchr eller bara deras ingredienser
Har du haft samma fabrikat under en längre tid?

Jag har också zolpidem. Har märkt att vissa fabrikat ger väldigt stora biverkningar, medan just ett specifikt fabrikat av zolpidem ger inga biverkningar för mig.
I dagsläget har jag zolpidem av specifikt fabrikat - får ej bytas ut. Positivt i den mening att jag får just det fabrikatet som inte ger mig biverkningar. Den negativa sidan av myntet är att det kan stå som restnoterat, vilket det gör väldigt ofta har jag märkt. Eftersom receptet säger att det inte får bytas ut så hamnar man mellan stolarna.

Du kanske har fått olika fabrikat utskrivet tidigare om du på ditt recept har att det får bytas ut.
Om du tänker tillbaka, är det något speciellt fabrikat som ger dig större/fler biverkningar? Om du blickar bakåt, vilket fabrikat har funkat bäst för dig?
Har du ett aktuellt recept så tycker jag du ska prata med din läkare om det. Så kommer du ha möjlighet att få det skrivet ”får ej bytas ut”.

Håller med dig att det är tröttsamt att få svar och läsa svar i stil med att det inte är någon skillnad, samma verksamma ämne och att alla preparat ska fungera likadant. När man själv har en helt annan uppfattning utifrån hur en medicin fungerar för dig med bieffekter och effekter.

Edit: korrigerade lite ord i min edit.
Senast redigerad av textas 2021-11-18 kl. 14:43.
Citera
2021-11-19, 01:56
Medlem
Jag slutade med Stilnoct då jag började göra saker på natten som jag inte mindes när jag vaknade. Men i början när jag tog lägre dos var det som en minitripp av MDA, svårt att beskriva. Kändes som att det var andra i rummet men det var inte skrämmande utan jag började skratta😂.
Citera
2021-11-19, 19:33
Medlem
Om man använder imovane några år. Hur slutar man på bästa sätt? Finns det mindre doser än 5mg eller ska man försöka dela den?
Citera
2021-11-20, 07:34
Bannlyst
Hur är det att ta (en) stilnoct under dagstid? Blir man bara trött eller lite cp i skallen efter ett tag? Eller inget speciellt händer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in