2012-05-20, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unleash82
Skojar du eller?

Du vet mycket väl att det utan problem går att få 10 - 15 och till och med 20 kr stycket för dem.

På Euwebdoctor.com kostar dom ca 4 kr st 7.5 mg (äkta) men då måste man betala 90 kr för webcam läkarbesök och 90 kr för transport också.
Men beställer du ca 100 st ( om läkaren godkänner det vilket han säkert gör) så blir snittpriset under 6 kr st.
Citera
2012-05-20, 19:26
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christery
Alla z-(benso)analoger jag har testat får jag toll på nästan direkt. Mja, typ 30 dar. Men nu knaprar jag för att sova - inte för nåt annat skojj man kan ha dom till.
Märkt det också nu när jag kört en del zopiklon för ångestdämpning under dagarna. annars är ju zopiklon bättre än benso tycker jag.
Citera
2012-05-20, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Märkt det också nu när jag kört en del zopiklon för ångestdämpning under dagarna. annars är ju zopiklon bättre än benso tycker jag.

ja, det är frågan om det inte är så
xanor förtjänar ju inte den respekten som den ofta ges
immisarna är lojala och effektiva work horses
Citera
2012-05-20, 21:51
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeppsbron
Det beror på vad man eftersträvar skulle jag vilja säga, Xanor är en renare ångestdämpare som tar bort ångesten utan att man känner sig påverkad, medan Imovane får en att känna sig lite drogad, vilket kan var behagligt ibland.
Citera
2012-05-20, 22:27
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Som han ovanför säger stämmer bra... likadant med ikto tex, då känner jag mig små skön i kroppen men xanor sätter sig bara i skallen.

Men bästa ångestädmparn är ju GHB, kickar röven ur ALLA benso och analoger.
Citera
2012-05-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Vad är det som är fel egentligen, dom här doserna borde få mig att bli helt väckt, kan det bero på att jag tog 4 st igår. Går toleransen upp i taket så fort?

Toleransutvecklingen är löjlig alltså. Har också 7,5rna utskrivna. Skulle inte rekomendera att käka mer än rekomenderad dos om du vill kunna sova av dem. Efter bara en-två "skojkvällar" fungerar det inte att användas som tänkt för mig.
Citera
2012-05-21, 00:09
Bannlyst
hej.
jag ska sälja mina imovane till en viktig person. Vad är ett fair pris per 7.5mg-tablett?

tacksam för snabbt svar
Citera
2012-05-21, 00:24
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
hej.
jag ska sälja mina imovane till en viktig person. Vad är ett fair pris per 7.5mg-tablett?

tacksam för snabbt svar
Finns en stor tråd för sådana frågor.

15 kr/st är ett vanligt pris.
Citera
2012-05-21, 01:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Finns en stor tråd för sådana frågor.

15 kr/st är ett vanligt pris.

Tack, ja det tycker jag oxå
bra
Citera
2012-05-21, 03:36
Medlem
christerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdobeSlats
Toleransutvecklingen är löjlig alltså. Har också 7,5rna utskrivna. Skulle inte rekomendera att käka mer än rekomenderad dos om du vill kunna sova av dem. Efter bara en-två "skojkvällar" fungerar det inte att användas som tänkt för mig.

Jag hade inga skojjkvällar, 5mg funkade runt en månad (började med 8timmars härlig sömn), togs sön-tors sen blev det 7,5 för att sova lite mer än 4 timmar som det blivit, då var jag uppe på 8timmars sömn igen.. Men säg den lycka som varar. Nu funkar dom inte alls. Sov ca 3-4 timmar med eller utan zopiklon.

Jäklar vad fort dom slutade fungera. Jag vågade inte dosöka mer - så dom är det alltså inte nån idé för mig att prova igen.
Citera
2012-05-21, 03:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
hej.

tacksam för snabbt svar
till en "viktig" och så frågar du efter pris? ge han gratis då om det är så viktigt.
Citera
2012-05-23, 02:26
Medlem
listigts avatar
Funkar Stilnoct 10mg bra om man vill ställa tillbaka dygnsrytmen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in