Citat:
Ursprungligen postat av
yihaaa
Jag hade en väldigt bra läkare under en period som skrev ut i stort sett vad som helst. Sen tog psyk över min medicinering och den läkaren bara satt o skaka på huvudet och sa att ja kunde glömma mina stilnoct och att det bara var att sluta. Fy fan vilka dagar dom första var nästan en vecka tog det innan ja började sova någon timma per natt. Nu erbjuds ja lergigan atarax och andra jävla skräp medeciner mot sömnen. Ja sover i snitt fyra timmar per natt men min läkare kan inte göra mer

Well, med bra läkare menar jag egentligen inte att de skriver ut saker och ting hux flux. Han är väl medveten om vad jag gjort för crazy stuff. Dock är han så förbannat kunnig. Han kan i princip läsa mig som tex när han kommer med förslag och jag tänker och jag påväg att nämna ett, men så flikar han in innan att nä, det här gör vi? De som jag själv tänkte föreslå. Sen oerhört bra med att ge mig tid till saker jag ska träna på och jag kan tänka på att "nu ska jag vara duktig" och säga två veckor, fast känner egentligen jag behöver en månad. Så är det just det han säger. Som sagt allt är inte skit inom psykvården.