Sattte en rövpannan påå 30mg stilnoct för en stuynd sen och jag har jiu fler i lägemjeten
En trökka jag hade i soffan, slänger den altid där.... aja iaj, där ligger de nåt djir eller n¨ått och rör sig pcj stolen vimgöar fram och tiööbaka mysiga hallisar men
Men fan, hur många ska ag ta fär att få änniu gpare halisar? 40-50mg?
Hur knarkar man på imovane? Jag har 7,5 mg tabletter som jag tar enligt ordination (dvs en på kvällen för att kunna somna) men hur gör man om man vill bli hög?
En liten anekdot. När jag var en ung och oskyldig knarkare kom min självskadande flickvän en dag hem med en ask sömnmedecin. Den skulle vara sämre än benso, sa hon, men vi tog en karta var.
Fick sedan förklarat för mig att jag hallucinerat hej vilt. Sen tyckte min käresta att hon inte fått nog och övertalade mig att leta upp lite bens via mina kontakter. Jag kom tillbaka morgonen efter, blodig och trasig med en gardingstång som jag höll likt en lans. Hade en del ideer om att vi skulle begå kriminella gärningar. När jag kom till sans söp jag en vecka i sträck under täcket i total skräck. Sannolikt borde det ju ha dykt upp ifall jag faktiskt gjort någon illa, och jag är rätt mesig egentligen men bara tanken gör ont än idag.
Bra sömnmedicin, skitknark. Syra är säkrare för psyket.
En liten anekdot. När jag var en ung och oskyldig knarkare kom min självskadande flickvän en dag hem med en ask sömnmedecin. Den skulle vara sämre än benso, sa hon, men vi tog en karta var.
Fick sedan förklarat för mig att jag hallucinerat hej vilt. Sen tyckte min käresta att hon inte fått nog och övertalade mig att leta upp lite bens via mina kontakter. Jag kom tillbaka morgonen efter, blodig och trasig med en gardingstång som jag höll likt en lans. Hade en del ideer om att vi skulle begå kriminella gärningar. När jag kom till sans söp jag en vecka i sträck under täcket i total skräck. Sannolikt borde det ju ha dykt upp ifall jag faktiskt gjort någon illa, och jag är rätt mesig egentligen men bara tanken gör ont än idag.
Bra sömnmedicin, skitknark. Syra är säkrare för psyket.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!