2014-08-13, 21:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Sattte en rövpannan påå 30mg stilnoct för en stuynd sen och jag har jiu fler i lägemjeten
En trökka jag hade i soffan, slänger den altid där.... aja iaj, där ligger de nåt djir eller n¨ått och rör sig pcj stolen vimgöar fram och tiööbaka mysiga hallisar men

Men fan, hur många ska ag ta fär att få änniu gpare halisar? 40-50mg?

PS: Jag har no,ll tolerans moit stilnict6/imovane

Du verkar fått tillräckligt..
Citera
2014-08-13, 21:26
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
näää, vill få dom där hallisarna vissa verkar å, fåt helt enkelt köppa bmer stilnoct
Citera
2014-08-13, 21:37
Medlem
Godseyes avatar
Hur knarkar man på imovane? Jag har 7,5 mg tabletter som jag tar enligt ordination (dvs en på kvällen för att kunna somna) men hur gör man om man vill bli hög?
Citera
2014-08-13, 22:00
Medlem
forfoxsakes avatar
En liten anekdot. När jag var en ung och oskyldig knarkare kom min självskadande flickvän en dag hem med en ask sömnmedecin. Den skulle vara sämre än benso, sa hon, men vi tog en karta var.
Fick sedan förklarat för mig att jag hallucinerat hej vilt. Sen tyckte min käresta att hon inte fått nog och övertalade mig att leta upp lite bens via mina kontakter. Jag kom tillbaka morgonen efter, blodig och trasig med en gardingstång som jag höll likt en lans. Hade en del ideer om att vi skulle begå kriminella gärningar. När jag kom till sans söp jag en vecka i sträck under täcket i total skräck. Sannolikt borde det ju ha dykt upp ifall jag faktiskt gjort någon illa, och jag är rätt mesig egentligen men bara tanken gör ont än idag.
Bra sömnmedicin, skitknark. Syra är säkrare för psyket.
Citera
2014-08-13, 22:02
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
En liten anekdot. När jag var en ung och oskyldig knarkare kom min självskadande flickvän en dag hem med en ask sömnmedecin. Den skulle vara sämre än benso, sa hon, men vi tog en karta var.
Fick sedan förklarat för mig att jag hallucinerat hej vilt. Sen tyckte min käresta att hon inte fått nog och övertalade mig att leta upp lite bens via mina kontakter. Jag kom tillbaka morgonen efter, blodig och trasig med en gardingstång som jag höll likt en lans. Hade en del ideer om att vi skulle begå kriminella gärningar. När jag kom till sans söp jag en vecka i sträck under täcket i total skräck. Sannolikt borde det ju ha dykt upp ifall jag faktiskt gjort någon illa, och jag är rätt mesig egentligen men bara tanken gör ont än idag.
Bra sömnmedicin, skitknark. Syra är säkrare för psyket.

Imovane eller Stilnoct...?
Citera
2014-08-13, 22:15
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Fan va kort rus... :s Nu känner jag mig mer bensad... kanske blir så på stilnoct?

Z-analoger är inte mitt starka kort
Citera
2014-08-13, 22:23
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Imovane eller Stilnoct...?

Sorry, glömde. Stilnoct var det. Använder imovane regelbundet nu för tiden och aktar mig som fan för sådana effekter!
Citera
2014-08-13, 23:43
Medlem
ex69-dtrs avatar
Kan inget annat än att älska imovane!
Sätter en 30 mg rövpanna nu och myser framför en film!
Citera
2014-08-14, 16:31
Medlem
Har det hänt/möjligt att man som fredlig person skulle kunna råka ha ihjäl någon om man är hög på zoplicon/zolpidem?
Citera
2014-08-14, 17:12
Medlem
Zopiklon 7,5 mg eller Zolpidem helax 10 mg vilka ska jag välja samma?

Är det någon skillnad och syns Zolpidem helax 10 mg i pisseprov?
Senast redigerad av Larinko 2014-08-14 kl. 17:35.
Citera
2014-08-14, 20:31
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Har det hänt/möjligt att man som fredlig person skulle kunna råka ha ihjäl någon om man är hög på zoplicon/zolpidem?

Nej inte som fredlig.
Citera
2014-08-14, 21:04
Medlem
dumjaes avatar
Fan vad Nice fick förnyat recept idag, trodde jag då inte med tanke på vad som står i min journal haha bästa läkaren har jag skaffat Mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in