Flashback bygger pepparkakshus!
2011-12-14, 07:59
Medlem
Goatshags avatar
Må melde meg inn her. Ingenting får meg til å sove som zopiclone/imovane, ingenting! Det overlegent beste innsovningspreparatet jeg har prøvd.
Andre benzoer får meg bare til å ha det bra, og ha lyst til å være våken .
Citera
2011-12-14, 08:00
Medlem
Goatshags avatar
Må også si at jeg finner det ubrukelig til å ruse seg på. Sove, ja. Rekreasjon, nei.
Citera
2011-12-15, 15:47
Medlem
NirvanAs avatar
Hittade en sån idag, Imovane 7.5mg, vad kan man använda dessa till? Det är ju ingen opiat men läste att den går under subgruppen "nervsystemet".. så kan man flumma på dessa? Normal nybörjardos?
Citera
2011-12-15, 19:40
Medlem
Goatshags avatar
Personlig synes jeg de er helt ubrukelige til å ruse seg på.
Citera
2011-12-20, 21:35
Bannlyst
Finns inget lugnande/sömnpiller som jag blir så elak av som utav Zopiklon + Alkohol... Totalt personlighetsförändrad och helt galen blir jag, psykopat deluxe.
Citera
2011-12-21, 05:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Om man vill mysa till det för att inte behöva mysa till det på xanor då?
Stilnoct är ingen höjdare att mysa på tycker jag. Och så får man ju så grova minnesluckor. Du tar fyra stycken, men vaknar upp dagen efter och märker att "vafan, hur kan kartan vara tom, jag tog ju bara fyra i går..."

Imovane är jag definitivt ett fan av. Alla verkar inte få lika bra effekt. Verkar vara rätt individuellt, men trots att jag har Stesolid-tolerans, så kan jag mysa på ordentligt med 3-4 Imovane. Skall jag sova så räcker 1-2, och Imovane har en lugnande och ångestdämpande effekt som Stilnoct saknar.
Citera
2011-12-21, 09:30
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Stilnoct är ingen höjdare att mysa på tycker jag. Och så får man ju så grova minnesluckor. Du tar fyra stycken, men vaknar upp dagen efter och märker att "vafan, hur kan kartan vara tom, jag tog ju bara fyra i går..."

Håller med fullständigt om minnesluckorna på Stilnoct.
Jag har aldrig använt dom för att "mysa" på utan för att sova.
Men i början när jag var ovan lade jag mej inte direkt jag tagit en tablett utan trodde jag kunde fixa något snabbt innan.

Då hände exakt det som du beskriver.
Vaknade upp dagen därpå med tomma kartor, gick ut i köket och märkte att jag lagat mat (dom vidrigaste blandningarna dessutom, kan inte ens beskriva vilka sjuka saker jag lagat på Stilnoct-noja), hittade sms jag skickat utan att minnas o.s.v.

Om jag nu någonsin skulle vilja punda på något så skulle jag aldrig välja Stilnoct eller liknande preparat.
Man har ju verkligen noll koll och kan hitta på vad som helst.

Nu när jag vet vad Stilnoct kan göra med en så tar jag dom ALLTID i sängen och lägger mej direkt.
Allt för att undvika ovan nämnda situationer.
Citera
2011-12-21, 18:09
Medlem
När jag tar mer än 40 mg Stilnoct får jag en hemsk hicka och/eller mår så illa att jag nästan alltid måste kräkas. Det har hänt ett par gånger på lägre doser också men det är såpass sällan att jag aldrig riktig brytt mig.

Finns det något sätt att förebygga detta, eller är det endast lägre doser som gäller? Saknar att bli bästis med flyttkartongerna och försöka bjuda dem på kexchoklad...
Citera
2011-12-21, 20:33
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Har tidigare fått Zopiklon men har nu fått Imovane. Är det någon skillnad eller? Borde ju inte vara det skulle jag gissa i och med att Imovane innehåller Zopiklon så att säga. Någon som vet?
Citera
2011-12-21, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SmokinKittyCat
Har tidigare fått Zopiklon men har nu fått Imovane. Är det någon skillnad eller? Borde ju inte vara det skulle jag gissa i och med att Imovane innehåller Zopiklon så att säga. Någon som vet?

Nej, det är ingen skillnad. Bara annan tillverkare, men samma verksamma ämne
Citera
2011-12-21, 20:44
Medlem
SmokinKittyCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banangodis
Nej, det är ingen skillnad. Bara annan tillverkare, men samma verksamma ämne

Thanks! God Jul!
Citera
2011-12-21, 21:50
Medlem
khomahes avatar
smällde i mi 6 st 10mg zolpidem. kämmer mig välidgt virrig. jag ser allt dubbelt och jag har känslan av att finns fler varelser här än jag

mår lite illa okckå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in