2014-08-11, 21:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LucidFucker
Tjena allesammans!
Har kommit över en karta zopiklon 5mg/tablett och undrar om jag kan hallucinera av dom och hur många måste jag då ta för full effekt?

Vanligt med hallucinationer på zolpidem. Zopiklon är mer head and body buzz. Ta 3 stycken till några folköl. Kartan där kommer vara tom imorgon.
Citera
2014-08-11, 22:07
Medlem
LucidFuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Vanligt med hallucinationer på zolpidem. Zopiklon är mer head and body buzz. Ta 3 stycken till några folköl. Kartan där kommer vara tom imorgon.

Haha okej, får göra det till helgen då jag jobbar imorn men tog 2 st igår nämligen men då somna jag efter ett tag, så tänker på om jag kanske ska ta 3-4 st nästa gång, eller är det för mycket?
Citera
2014-08-11, 23:17
Medlem
Ifall man äter 15mg (2st 7,5mg) till natten för sömn, inte för att flumma, kan man sluta helt tvärt sen utan några större abstinenser förutom sömnlöshet och lite orohet?
Citera
2014-08-11, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
Ifall man äter 15mg (2st 7,5mg) till natten för sömn, inte för att flumma, kan man sluta helt tvärt sen utan några större abstinenser förutom sömnlöshet och lite orohet?

Det beror på hur länge du använt medicinen! Jag har ätit nästan dagligen i några år 10-15mg till natten och dom gånger jag är utan så svettas jag dom första nätterna och får nackspärr mm men det går snabbt över fast hjärnan kan som inte stänga av sig så man får ingen djup sömn på ganska lång tid efter!
Citera
2014-08-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Det beror på hur länge du använt medicinen! Jag har ätit nästan dagligen i några år 10-15mg till natten och dom gånger jag är utan så svettas jag dom första nätterna och får nackspärr mm men det går snabbt över fast hjärnan kan som inte stänga av sig så man får ingen djup sömn på ganska lång tid efter!

Låter skönt att höra.
Vill inte att det ska vara som typ xanor/stesolid-AT där man blir ett litet grinande paket i flera månader
Citera
2014-08-12, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LucidFucker
Haha okej, får göra det till helgen då jag jobbar imorn men tog 2 st igår nämligen men då somna jag efter ett tag, så tänker på om jag kanske ska ta 3-4 st nästa gång, eller är det för mycket?

Nej det blir ej för mycket. Dock onödig dos om du inte har någon tollerans och risken att du stoppar i dig alla utan att du minns det är stor.

Citat:
Låter skönt att höra.
Vill inte att det ska vara som typ xanor/stesolid-AT där man blir ett litet grinande paket i flera månader

Långt ifrån! Ätit regelbundet i 4 år och slutade tvärt (15mg/natt). Även lagt xanor, stesolid och tramadol på hyllan. Att lägga av med imovane var som att sluta röka brass.
Citera
2014-08-12, 22:20
Medlem
Louandas avatar
15 mg zolpidem intaget för 5 minuter sen. Börjar ångra mig att jag tog 5 extra eftersom sambon inte kommer hem inatt. Fuck, bara för att jag nojar kommer jag väl att flippa. Har ju ingen tolerans på detta!
Citera
2014-08-12, 22:58
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louanda
15 mg zolpidem intaget för 5 minuter sen. Börjar ångra mig att jag tog 5 extra eftersom sambon inte kommer hem inatt. Fuck, bara för att jag nojar kommer jag väl att flippa. Har ju ingen tolerans på detta!
Du lär ju somna gött! Så gå och lägg bara så dröjer det nog inte så länge innan du somnar.
Citera
2014-08-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Nej det blir ej för mycket. Dock onödig dos om du inte har någon tollerans och risken att du stoppar i dig alla utan att du minns det är stor.

Långt ifrån! Ätit regelbundet i 4 år och slutade tvärt (15mg/natt). Även lagt xanor, stesolid och tramadol på hyllan. Att lägga av med imovane var som att sluta röka brass.

Fick du några utsättningssymptom förutom att du fick svårt att sova?
Citera
2014-08-12, 23:06
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Du lär ju somna gött! Så gå och lägg bara så dröjer det nog inte så länge innan du somnar.

Mmm...planerar det...samtalet som nyss gjordes hade intrbehövts...tur det bara va mkn älskling som svara.

Sov sött alla z:are
Citera
2014-08-13, 12:27
Bannlyst
Citat:
Fick du några utsättningssymptom förutom att du fick svårt att sova?

Nej inte direkt. Hade svårt att sova men ej omöjligt. lite ångest när mörkret kom. Sov sämre och var lättirriterad på dagarna. Fungerade normalt efter en vecka.
Citera
2014-08-13, 21:19
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Sattte en rövpannan påå 30mg stilnoct för en stuynd sen och jag har jiu fler i lägemjeten
En trökka jag hade i soffan, slänger den altid där.... aja iaj, där ligger de nåt djir eller n¨ått och rör sig pcj stolen vimgöar fram och tiööbaka mysiga hallisar men

Men fan, hur många ska ag ta fär att få änniu gpare halisar? 40-50mg?

PS: Jag har no,ll tolerans moit stilnict6/imovane
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in