2014-01-15, 10:45
Bannlyst
Någon som testat Eszopiclone?? Har märkt att det har dykit upp försäljare av det på sistone. Det jag undrar är helt enkelt, har den samma effekt trots att den saknar en S-isomer som Zopiklon har? Postade här då Eszopiklon väl måste räknas som Z-drug...
Citera
2014-01-15, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Skit i att ta dom då, och berätta att du mår illa av dom. Om du har det utskrivet så kanske du kan lyckas att byta dom mot Zopiklon/Imovane.

Kanske funkar bättre på dig?

Det var ett tag sedan jag hade stilnoct, kör som du sa på imovane just nu.

Det går inte att tjaja nog om detta, AKTA ER för att blanda alkohol och z-analoger, fy fan i helvetet vad skit man kan göra, sitter här med jordens ångest just nu och försöker dämpa skiten med alkohol
Citera
2014-01-15, 17:52
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Det var ett tag sedan jag hade stilnoct, kör som du sa på imovane just nu.

Det går inte att tjaja nog om detta, AKTA ER för att blanda alkohol och z-analoger, fy fan i helvetet vad skit man kan göra, sitter här med jordens ångest just nu och försöker dämpa skiten med alkohol

Haha jag förstår hur du känner. Riktigt kasst att blanda med mycket alkohol, ska man göra det så ska det vara med lite tolerans och ett sex-pack folköl tycker jag. Har man sprit eller något hemma barkar det bara åt helvete.
Citera
2014-01-15, 18:19
Medlem
linmusens avatar
Blandar man sprit och immisar - Game over, har lekt med döden och spelat poker med satan .
Citera
2014-01-15, 18:31
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Haha jag förstår hur du känner. Riktigt kasst att blanda med mycket alkohol, ska man göra det så ska det vara med lite tolerans och ett sex-pack folköl tycker jag. Har man sprit eller något hemma barkar det bara åt helvete.

Jag som har tolerans behöver minst 15mg och lite alkohol för att få någonting man kan kalla ett rus.
Tar man över 20mg och blandar med stark alkohol kan det gå åt helvete, det håller jag med om.

15mg imovane och 4-6 folköl är helt perfekt för en mysig stund innan man ska sova.
Citera
2014-01-15, 19:27
Medlem
DirtyNorths avatar
Inte påverkad av Imovane

Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Jag som har tolerans behöver minst 15mg och lite alkohol för att få någonting man kan kalla ett rus.
Tar man över 20mg och blandar med stark alkohol kan det gå åt helvete, det håller jag med om.

15mg imovane och 4-6 folköl är helt perfekt för en mysig stund innan man ska sova.
Jag kan bara inte försåt hur jag ska få ut något rus, proppap i min 50gm och införskaffat foliksar och hoppas kommer känner något slags rus.
Anatar att inte hela "ruset" ska man vara klar i huvuded med sne i kroppe,.
skulle jag kunna byta till stilnocrt om jag mest uta att flumma på tabletterna och bara ta dom då jag behövs, eller är imonave det bäste att bli fuckat då.

DirtyNort
Senast redigerad av DirtyNorth 2014-01-15 kl. 19:32. Anledning: inte böng op
Citera
2014-01-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn

Här snackar vi 2 liter vin, bärs, 6-7 imovane utan nämnvärd tolerans, en uppskuren handled och ett väldigt upprört ex
Citera
2014-01-15, 23:45
Medlem
Hur långt efter utgångsdatumet på förpackningen håller tabletterna? Vad tippar ni på?
Citera
2014-01-16, 09:24
Medlem
Går det att blanda tram med imo?.
Citera
2014-01-16, 10:15
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pappegojja
Hur långt efter utgångsdatumet på förpackningen håller tabletterna? Vad tippar ni på?

Jag har ätit benso som gått ut 7-8 år tidigare och som funkat precis lika bra som om dom var nya, så du behöver inte tänka så mycket på om dom har gått ut för dom funkar ändå.
Citera
2014-01-16, 17:29
Medlem
linmusens avatar
Helst av allt vill jag ha en vän. Kan man köpa en vän ? Nu har sömnizarna kickat och jag finner åter ro . Jag är troligen oerhört osunt förtjust i imovane. Ska suga i mig en kaffe och fnittra lite åt bilder på roliga djur. Ett husdjur vore urkul.
Citera
2014-01-16, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linmusen
Helst av allt vill jag ha en vän. Kan man köpa en vän ? Nu har sömnizarna kickat och jag finner åter ro . Jag är troligen oerhört osunt förtjust i imovane. Ska suga i mig en kaffe och fnittra lite åt bilder på roliga djur. Ett husdjur vore urkul.

Man kan köpa allt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in