En fråga..haft sista halåret mått riktigt rävskit i psyket. Varit ner på vårdcentralen hos 3 olika AT-läkare. Sömnen är mtt största problem, jag går o lägger mig 23, kl. 2 vrider o vänder på fortfarande. Första läkaren (ung tjej såklart) var ju extremt försöktig med att skriva ut medicin, iaf. Stilnoct o Imovane.
e. Däremot skulle ju PROPAVAN, ATARAX, LERGIGAN o THERALAEN HJÄLPA alla 4 på en gång. Rävmediciner som gav mg mer biveckninar o inget positivt. Nackdelen var är resstless legs på PRPOVANEN. Ataraxem måste varit palcebo. Theralen därempot hjälpte lie..problemet var bara att jag var däckat menalt i 24 timmar eftert det. Och den medicinupplevelsen går jag ALDRIG på igen. Ingen hjälp med insomning eller vatsoever.

ingen av medicinerna gjorde ju det dom skulle...
Lykarts kränga ett storpack Zopiklon nu (utanför läkaren) då sklart då hon vägrde mig annat än theralen trorts mina på pekningar att dagar efter oftast. Gömde förövrigt att berätta att när var hos Dr. Elin hade ja en fruktansärd ågenst också, var sekunder på att klära upp i taket pga. jsg mådde riktigt psykiskt dålg och ville ha nåt starkt som kunde få min kropp att av för en stund. Tom det blev jag förvägrad över han hon nonchaerad. Hon föreslog terapi mot min demoner vilket jag gjort i över 3 år hos psykolog. Starka mediciner är inte lösning på långvariga problem. Trodde det var precis så sjukvården funkar. Man kommer för att få hjälp istället går man därifrån med tårar i ögoen och undrar var det var som man precis upplevde.
inte mssbrukat några tabletter överhuvudtaget i mitt liv men nu var jag sugen på att köra ett gäng Zopiklon med alko. Redan dragit 7-8 7mg imovane..plus 4 burkar starköl. Tuvärr känner jag absolut ingenting. Haft oxå velat få den där ångestdämpande effekten som man får...vad gör jag för fel?
tacksam för svvar