2014-08-10, 16:28
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Haha men hur kul är det o få reda på att du har t.ex sprungit naken i en rondell med en rambokniv i högsta hugg.

Förstår det med verklighetsflykten du menar, Stilnoct tar en till annan värld kan man säga.

Haha jag försöker helst att inte tänka på det alls. Bara idiotiska/tragiska minnen, inget roligt alls som lagrats. Andra kan skratta åt det men vissa saker mår jag fortfarande skit över, så bäst att bara försöka glömma det, nytt kapitel. Var flera år sedan jag gjorde något sådant nu som tur är. Nu blir man bara jäkligt mysig på dem.
Citera
2014-08-10, 20:46
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Aa brukar vara så med just z-analoger, de påverkar folk väldigt olika. Stilnoct har t.om i studier visats kunna väcka folk som ligger i koma. Förjävla märkliga grejer. Imovan är ju f.ö skitbra mot ångest i måttliga doser, och slår på väldigt fort och ger en skön känsla i kroppen. När jag hade lägre tolerans kunde några imovan på morgonen kännas som tram typ. Väldigt lustigt.

Skönt att det gick bra nu! Kanske bara är nu i början (antar att du inte är van vid de?) som de påverkar dig på det sättet.

Jo det är sant som du säger! Minns en gång när jag råkade kombinera både Stilnoct och Imovane (märkte det direkt på smaken efter jag svalt Imovanen). Blev lite orolig först för jag visste inte om det gick bra att kombinera dem men helt plötsligt infann sig ett otroligt lugn och komplett ångestfrihet. Jag är oroligt lagd i vanliga fall men nu brydde jag mig inte ett skit om det var farligt eller någonting (vilket det inte var läste jag dagen efter).

Kanske inte bra och mixtra för mycket och har inte gjort det sedan dess, men fasen vilken ångestlindring det gav.
Citera
2014-08-11, 02:21
Medlem
Urgh, saknar benso nåt så oerhört. Inte så att jag är heltidsknarkare, men jag har grova sömnproblem och min läkare vill inte skriva ut något åt mig, trots att min förra fixade allt möjligt. Vill bara sova.

Men kul för er bensolirare!
Citera
2014-08-11, 12:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Haha jag försöker helst att inte tänka på det alls. Bara idiotiska/tragiska minnen, inget roligt alls som lagrats. Andra kan skratta åt det men vissa saker mår jag fortfarande skit över, så bäst att bara försöka glömma det, nytt kapitel. Var flera år sedan jag gjorde något sådant nu som tur är. Nu blir man bara jäkligt mysig på dem.

Okej, själv rör jag inte Stilnoct med tång idag pga allt skit jag har hittat på, Imovane däremot är mindre risk för att det flippar ut, så tar bara Imovane o etizolam om jag ska röra z-analoger idag.
Citera
2014-08-11, 12:49
Medlem
Citat:
Okej, själv rör jag inte Stilnoct med tång idag pga allt skit jag har hittat på, Imovane däremot är mindre risk för att det flippar ut, så tar bara Imovane o etizolam om jag ska röra z-analoger idag.

Vad tycker du skillnaden mellan stilnoct och imovane är?
Citera
2014-08-11, 13:56
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Vad tycker du skillnaden mellan stilnoct och imovane är?

Skillnaden är att man flippar ur mkt lättare på Stilnoct, annars är det ingen större skillnad förutom att du slipper metallsmaken utav Stilnoct.

Stilnoct har en mer hypnotiskt effekt.

Får också lättare hallisar utav Stilnoct än Imovane.
Citera
2014-08-11, 16:35
Medlem
Citat:
Skillnaden är att man flippar ur mkt lättare på Stilnoct, annars är det ingen större skillnad förutom att du slipper metallsmaken utav Stilnoct.

Stilnoct har en mer hypnotiskt effekt.

Får också lättare hallisar utav Stilnoct än Imovane.

Skönt o slippa metallsmaken!

Sömnmässigt ger det lika bra effekt som imovane?
Citera
2014-08-11, 17:58
Bannlyst
Citat:

Ja absolut. Om du hinner somna. Kan dock vakna upp med ett illamående efter stilnoct.
Citera
2014-08-11, 18:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Ja dock har Imovane längre halveringstid än Stilnoct, alltså man undviker mindre uppvaknanden på Imovane än Stilnoct.
Citera
2014-08-11, 18:11
Medlem
Citat:

Somnar personligen snabbare på Stilnoct men sover längre och bättre på Imovane pga den längre halveringstiden
Citera
2014-08-11, 18:21
Medlem
LucidFuckers avatar
Tjena allesammans!
Har kommit över en karta zopiklon 5mg/tablett och undrar om jag kan hallucinera av dom och hur många måste jag då ta för full effekt?
Citera
2014-08-11, 21:23
Medlem
Louandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucidFucker
Tjena allesammans!
Har kommit över en karta zopiklon 5mg/tablett och undrar om jag kan hallucinera av dom och hur många måste jag då ta för full effekt?

Beror väl på hur van du är. Själv äter jag dom rent sömnsyfte. Tar jag två och inte är noga med att lägga mig så börjar jag se prylar.
Men det känns som om du kanske är en van användare av annat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in