ringde 1177 tidigare och de sa att det inte skulle finnas någon risk för krampanfall.
dock så märkte jag nyss en liten detalj som jag inte nämnt hittills, jag drack tydligen halva min 100ml flaska med valerian root tincture (dormeasan) medans jag var blacked out. inte undra på att min mage känns helt förstörd.
Fint det. Alltså att ingen risk. Naturligtvis blev du konstig som fan av 16 stilnoct och dessutom med Valeriana på det (vet inte hur mkt du tog). Vad sa de om dina brain zaps?
Visst kan vi alla i tråden vara överens om att Stilnoct är bättre än Imovane? Fyfan för den äckliga blod/metallsmaken man får i munnen av Imovane Det går ju inte att äta frukost och lunch dagen efter. Maten smakar blod/metall
Visst kan vi alla i tråden vara överens om att Stilnoct är bättre än Imovane? Fyfan för den äckliga blod/metallsmaken man får i munnen av Imovane Det går ju inte att äta frukost och lunch dagen efter. Maten smakar blod/metall
Jag är inte överens med dig. Jag tuggar mina imovane skön smak i munnen.
Jag är inte överens med dig. Jag tuggar mina imovane skön smak i munnen.
Mvh
Smoker
Jag brukade avsky denna smak av imovane men numera har jag vant mig och älskar den. Så fort jag känner den vet jag att jag snart kommer känna mig mysig.
Menar du att stilnoct är bättre för sömn eller bättre för rus eller båda?
har aldrig märkt att imovane har någon kvarvarande smak i munnen, det smakar lite beskt när man sväljer det men det går över på 5 sekunder.
har aldrig märkt att imovane har någon kvarvarande smak i munnen, det smakar lite beskt när man sväljer det men det går över på 5 sekunder.
Smaken i munnen av zopiklon är inte enbart en "vanlig" smak, som kommer från substansens kontakt med munslemhinnan. Den påverkar även smakcentra i hjärnan som ger den karakteristiska metallsmaken dagen efter, men inte hos alla i befolkningen. Troligen är det någon gen som kodar för detta. Vid långtidsbehandling lägger sig oftast smaken - kanske för att receptorerna vänjer sig?
Jag har knaprat Imovane i sisådär fyra år och aldrig märkt någon metallsmak. Ytterst individuellt antar jag.
Jag märkte det i februari när jag råkade stoppa i mig 60 imovane under 2-3 dygn av festande med hembränt. Vaknade med en jävligt konstig metallsmak och känsla i munnen, kändes kanske mer som att munnen var gjord av plåt!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!