Igår kväll blev lite för mycket, helt klart. Imovane+Stilnoct+Vodka+Vin kanske inte var en så bra kombo, men ja - tur att ingenting hemskt hände. Var bara allmänt snurrig ett tag och vaknade precis upp och det tog en stund innan jag kom ihåg att jag petade i mig detta kvällen innan. Usch, det här gör jag inte om igen, vet inte ens hur alkoholen kom in i bilden faktiskt - tur att det inte var några större mängder. Minns det mesta ändå... Jaja, tur att det inte gick värre..
Jaja, det var sista gången jag prövade den kombon. Uppfattade bara mig själv allmänt snurrig igår kväll, men minns fortfarande det mesta av vad som hände. Tror att det blev typ 4x10 mg Stilnoct och lika stor dos Imovane, samt tre shots vodka och ett glas vin. Hade lite hallisar och konstiga ljud - och synsaker, typ som att klockan i köket när den tickade lät på ett skumt sätt, nästan som att den hade liv och andades. Någonting som jag ska ha cred för är i alla fall att jag tydligen fortfarande kan skriva grammatiskt korrekta inlägg på FB under påverkan av Bensoanaloger+Alkohol. Många här som inte klarar av det nyktra