2014-05-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunton77
Det är synnerligen vanligt. Kolla under drogakuten med trådar om Imovane. Har man ingen tolerans och tar mycket, och alkohol på det kan man flumma iväg rejält för att sedan få en total blackout.

Mjo, hade burit ut soppor som ja inte minns och kollat på rush hour 3 utan att komma ihåg de :S

Btw, bara ja som alltid drömmer as verkliga drömmar på Imovane?
Citera
2014-05-31, 21:41
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Okej, följande har införmundigats (om det är ett ord): Stilnoct 10 mg, Imovane 10 mg. Kan man toppa det med Oxsascand och har det i så fall bra effekt?

Ja, det går. Känns ganska onödigt dock.
Citera
2014-05-31, 21:57
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, det går. Känns ganska onödigt dock.

Okej. Men jag kör 10mg Stilnoct till istället då. Sedan Pilotavsnittet av Twin Peaks.
Citera
2014-05-31, 22:35
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Punkis, tog 2 imovane och 2 stilnoct, känner dock ingen direkt effekt av den. Kanske är försenad, kanske uteblev. Skulle alkohol (i mindre mängder såklart) fungera nu?
Citera
2014-05-31, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluzapp
Mjo, hade burit ut soppor som ja inte minns och kollat på rush hour 3 utan att komma ihåg de :S

Btw, bara ja som alltid drömmer as verkliga drömmar på Imovane?

Nej du är inte ensam, jag får också väldigt intensiva drömmar som känns äckligt verkliga. Jag kommer ihåg varenda detalj också. Får även liknande upplevelser på Lergigan, vid ca 100mg.
Citera
2014-05-31, 22:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Har nu tagit 2 tabletter zolpidem och lika många zopiklon. Eventuellt tog jag fyra zolpidem eftersom jag inte minns riktigt. Hursomhelst, hur fungerar det här i kombination med alkohol? Har tagit en grogg starksprit och tänkte ta en till och sedan avsluta med ett glas vin. Är det här en mindre bra kombo?
Citera
2014-05-31, 23:48
Medlem
En kväll som denna saknar jag att kunna sätta mig ner och käka framför nån bra film ta en imovane och känna euforin genom kroppen för att sedan somna skönt. De förlorade sin effekt på mig, har testat att ha uppehåll i en månad men fortfarande inte nöjd med effekten. Har nu varit utan i 3 veckor och satsar på att vara clean i minst 2 månader innan jag testar igen. Är livrädd för att jag blivit immun och aldrig kommer få effekt igen, vad säger ni flashbackare?

Edit: Tog för många, upp emot 3st per natt under 1 månad. Tidigare har jag också varit uppe i 2st/natt, och slutat det var då jag tog uppehåll i en månad men fortfarande inte fick tillräcklig effekt. Har även slutat precis när jag behövt öka till 15mg flera gånger förra året, då haft uppehåll i 2-3 veckor och då har de funkat som vanligt efter det. Så det finns hopp!
Senast redigerad av Revolutionz 2014-05-31 kl. 23:53.
Citera
2014-06-01, 00:21
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Punkis, tog 2 imovane och 2 stilnoct, känner dock ingen direkt effekt av den. Kanske är försenad, kanske uteblev. Skulle alkohol (i mindre mängder såklart) fungera nu?

Citat:
Har nu tagit 2 tabletter zolpidem och lika många zopiklon. Eventuellt tog jag fyra zolpidem eftersom jag inte minns riktigt. Hursomhelst, hur fungerar det här i kombination med alkohol? Har tagit en grogg starksprit och tänkte ta en till och sedan avsluta med ett glas vin. Är det här en mindre bra kombo?

Minnesluckor kan vara att räkna med. Hur gick det?
Citera
2014-06-01, 00:57
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Minnesluckor kan vara att räkna med. Hur gick det?

Det gick bra. Tryckte som sagt i mig en hel del Zolpidem och Zopiklon blandat med vodkashots och vitvin. Kände mig rätt så väck ett tag där (miennesluckor, lite småhallisar) och allt, men nu känns det bra igen.
Citera
2014-06-01, 06:32
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Igår kväll blev lite för mycket, helt klart. Imovane+Stilnoct+Vodka+Vin kanske inte var en så bra kombo, men ja - tur att ingenting hemskt hände. Var bara allmänt snurrig ett tag och vaknade precis upp och det tog en stund innan jag kom ihåg att jag petade i mig detta kvällen innan. Usch, det här gör jag inte om igen, vet inte ens hur alkoholen kom in i bilden faktiskt - tur att det inte var några större mängder. Minns det mesta ändå... Jaja, tur att det inte gick värre..

Jaja, det var sista gången jag prövade den kombon. Uppfattade bara mig själv allmänt snurrig igår kväll, men minns fortfarande det mesta av vad som hände. Tror att det blev typ 4x10 mg Stilnoct och lika stor dos Imovane, samt tre shots vodka och ett glas vin. Hade lite hallisar och konstiga ljud - och synsaker, typ som att klockan i köket när den tickade lät på ett skumt sätt, nästan som att den hade liv och andades. Någonting som jag ska ha cred för är i alla fall att jag tydligen fortfarande kan skriva grammatiskt korrekta inlägg på FB under påverkan av Bensoanaloger+Alkohol. Många här som inte klarar av det nyktra
Senast redigerad av FromAnotherPlace 2014-06-01 kl. 06:52.
Citera
2014-06-01, 14:54
Medlem
Har bara fått hallisar på stilnoct en gång, första gången. Riktigt coolt var det haha, hoppas jag får uppleva det igen efter mitt uppehåll!
Citera
2014-06-02, 18:15
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutionz
Har bara fått hallisar på stilnoct en gång, första gången. Riktigt coolt var det haha, hoppas jag får uppleva det igen efter mitt uppehåll!

Fick imovane utskrivet idag, måste va rätt svaga, känner knappt inget på 4st och en flaska vin. Föreslog halcion , men det Ville sig inte..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in