2014-05-30, 23:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Boostar grapefrukt juice; om jag tar Imovanen samtidigt som juicen.
Ett tips är att köpa "Tropicana Golden Fruit".
Citera
2014-05-31, 15:46
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ett tips är att köpa "Tropicana Golden Fruit".

Den har jag köpt. Jag tänker grogga den med lite sprit; och sedan ta lite Imovane.

Satsar på att vänta 1h efter juicen; innan jag tar Imovanen.

Då borde det gå bra.
Citera
2014-05-31, 20:51
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Kan man blanda Stilnoct och Imovane? Tryckte i mig 10 mg Stilnoct för en liten stund sedan och känner hur det börjar verka. Kan jag trycka i mig lite Zopiclon också? Hur fungerar de två tillsammans?
Citera
2014-05-31, 21:08
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Kan man blanda Stilnoct och Imovane? Tryckte i mig 10 mg Stilnoct för en liten stund sedan och känner hur det börjar verka. Kan jag trycka i mig lite Zopiclon också? Hur fungerar de två tillsammans?

Blanda på, det är ingen fara! Har gjort det många gånger. Imovanen boostar stilnocten, och stilnocten boostar imovanen. Det blir skevt och jävligt kul. Fick riktigt feta och underbara hallisar och en känsla av att jag flög när jag blundade när jag blandade det en gång.
Citera
2014-05-31, 21:11
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Blanda på, det är ingen fara! Har gjort det många gånger. Imovanen boostar stilnocten, och stilnocten boostar imovanen. Det blir skevt och jävligt kul. Fick riktigt feta och underbara hallisar och en känsla av att jag flög när jag blundade när jag blandade det en gång.

Gött. Smart av mig förresten att äta precis innan Stilnocten, nu fördröjdes effekten. Jaja, väntar på att den ska kicka in och sedan tar jag några zopiklon på det. Förbered er för många flummiga inlägg med tvivelaktig stavning ikväll

Förresten Punkliv, David Lynch+Stilnoct/Imovane= Bra kombo?
(Och där kom effekten)
Senast redigerad av FromAnotherPlace 2014-05-31 kl. 21:16.
Citera
2014-05-31, 21:14
Medlem
Blev några öl igår, kunde inte sova så slängde i mig 3 st 7,5 mg imovane. Somnade inte men hade tydligen gjort lite grejer som jag inte alls minns. Är de vanligt med minnesluckor om man kör Alkohol+imovane ?

/nooobi
Citera
2014-05-31, 21:18
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluzapp
Blev några öl igår, kunde inte sova så slängde i mig 3 st 7,5 mg imovane. Somnade inte men hade tydligen gjort lite grejer som jag inte alls minns. Är de vanligt med minnesluckor om man kör Alkohol+imovane ?

/nooobi

Väldigt vanligt. Det är väl den vanligaste biverkningen.
Citera
2014-05-31, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Väldigt vanligt. Det är väl den vanligaste biverkningen.
Citera
2014-05-31, 21:24
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Okej, följande har införmundigats (om det är ett ord): Stilnoct 10 mg, Imovane 10 mg. Kan man toppa det med Oxsascand och har det i så fall bra effekt?
Citera
2014-05-31, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluzapp

/nooobi

Det är synnerligen vanligt. Kolla under drogakuten med trådar om Imovane. Har man ingen tolerans och tar mycket, och alkohol på det kan man flumma iväg rejält för att sedan få en total blackout.
Citera
2014-05-31, 21:28
Medlem
Fått utskrivet imovane regelbundet, enda effekten är när man tar minst 15 mg.Man blir så gött avtrubbad i hjärnan vid högre doser.som en slags fylle koma a
Citera
2014-05-31, 21:37
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelsonmandelar78
Fått utskrivet imovane regelbundet, enda effekten är när man tar minst 15 mg.Man blir så gött avtrubbad i hjärnan vid högre doser.som en slags fylle koma a

Den ordinerade dosen är oftast inte rätt, i alla fall utgår jag från att den aldrig är rätt. Om ordinationen säger 5 mg tar man 15, om ordinationen säger 10 mg tar man 20-30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in