Citat:
Ursprungligen postat av
djpsykos
Har du 30mg zopiclon från läkaren och det där andra så ska det inte vara några problem att få nitrazepam. Tycker själv inte nitra är bättre än varken stilnoct eller imovane.
Prata med din läkare, du bör kunna få byta över som de verkar på din beskrivning. Har du varit på sånt sov-lab?
Må väl
Nej, läkaren säger 2, helst 1 Zopiclon 7,5 och 30mg Mirtazapin, mest för att min abstinens inte ska bli alltför galen gissar jag. Har ju tagit dagligen i 7 månader nu så har ju tolerans som fan. Men jag försöker följa läkarens råd. Jag tar enbart 1 zopiclon, men somnar inte på två timmar, varpå jag tar en till osv. Mirtazapinet är bra för att hålla mig sovande när jag väl somnat.
Flubromazolamen är självmedcininering jag kört med en vecka nu och inget jag kommer berätta för läkaren såklart.

Det slutar jag omedelbart med om läkaren kan skriva ut någonting som faktiskt fungerar på mig.
Det känns liksom som Nitrazepam är nästa logiska steg då Zopiclon inte biter på mig längre, så jag tror också det blir vad läkaren föreslår.
JAg har gått igenom:
Atarax
Propavan
Theralen
Lergigan
Zopiclon
Mirtazapine
Att jag blivit beroende av pillren vet hon om, det trots allt hon som skrivit ut dem så många månader, så då borde hon kunna skriva ut någon annan substans, och närmast ligger väl Nitrazepam vid det här laget.
Faktiskt aldrig varit i ett sov-labb... Är det inte där de sätter en massa grejer på huvudet och mäter div saker? Jag skulle aldrig kunna somna i sådana omständigheter.
Tack för svar. Jag återkommer med vad läkaren säger. Ha en trevlig dag!