Citat:
Ursprungligen postat av
Mestroni
Tjo, flyger till Thailand om ett tag. Styrt 2st 7.5mg Imovane. Har väldigt svårt att sova på nya ställen och med nya ljud därför jag fixat dessa. Flugit till thailand förut och då var det 11h total vakenhet och det var ingen höjdare!! Behöver jag ta 2 eller räcker en? Har ingen tolerans alls för sånt här, det jag oror mig för är att när planet landat om man e lite pillrad fortfarande? vill ju inte fucka upp det i Tullen så en inte kommer in

Hade väl tänkt ta dem efter maten serverats, då borde det vara en 8-9h kvar tills en ska landa. Vad tror ni ska jag ta en eller 2?
1x 7,5mg borde räcka om du ej har någon tolerans och inte brukar äta imovane, spar den andra till hemresan eller en regnig semesterdag.
Tar du två är det risk för minneslucka med pinsamheter om du aldrig tagit denna medicin förut.
Ganska liten risk men den finns.
Citat:
Ursprungligen postat av
Antiseptisk
Någon annan som får kraftigt försämrad effekt på sina stilnoct efter intag av flubro någon dag/dagar innan? ;(
Ja, all annan benso inkl z-drugs är nästan verkningslösa efter två intag på 10mg flubro, så långt som en vecka efter.