2014-01-14, 12:19
Medlem
DirtyNorths avatar
Troppade nyss i mig 25mg imovane, känner balansen har börjat fucka ur, men i övrikgt finkar det it.
Ska ta en till och se hur jag kommer mig, har verkligen inte stor tollerans.
Finns det tips på hur jag blir lika sköna som FB, eller detta bara ingen drog för mig :/

MVH Dirtynort
Citera
2014-01-14, 12:59
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Troppade nyss i mig 25mg imovane, känner balansen har börjat fucka ur, men i övrikgt finkar det it.
Finns det tips på hur jag blir lika sköna som FB, eller detta bara ingen drog för mig :/

MVH Dirtynort

Det finkar veldigt brá att ta imovane o bli loik slöön som FB.
Citera
2014-01-14, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Det finkar veldigt brá att ta imovane o bli loik slöön som FB.
Ha ha ha, Skön comment!
Citera
2014-01-14, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth

MVH Dirtynort

Epic

Du är mycket skönare än "som FB"

Kommer du ihåg igår kväll/natt?
Citera
2014-01-14, 13:29
Medlem
Tog 15mg imovane igår ca 23.00. Hur lång tid tar det för den vidriga metallsmaken att försvinna? Trist när allt man äter och dricker smakar skit. Nåt man kan göra för att bli av med den snabbare?
Citera
2014-01-14, 15:26
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenacw
Epic

Du är mycket skönare än "som FB"

Kommer du ihåg igår kväll/natt?
Då hade jag druckit en heel del alcohol och rökte en heel del så jag tror inte jag hann ta mina imovane innan dess, däckade sittanes i soffan med mobilen i handen

Nu när jag bara tar imovane och inget annat känner jag mig inte påverkad förutom att min balans fuckar ur totalt, men kommer mig klar i huvudet :/
Senast redigerad av DirtyNorth 2014-01-14 kl. 15:28.
Citera
2014-01-14, 15:40
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Tog 15mg imovane igår ca 23.00. Hur lång tid tar det för den vidriga metallsmaken att försvinna? Trist när allt man äter och dricker smakar skit. Nåt man kan göra för att bli av med den snabbare?

Räkna med minst 24 timmar innan smaken börjar försvinna, jag älskar imovane men just den jävla smaken man får flera dagar efter om man tar stor dos gör att jag inte tar det så mycket längre.
Citera
2014-01-14, 15:43
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Räkna med minst 24 timmar innan smaken börjar försvinna, jag älskar imovane men just den jävla smaken man får flera dagar efter om man tar stor dos gör att jag inte tar det så mycket längre.
Har aldrig fått någon smak eferåt :/
Fast jag burkar ta mellan 2-5 åt gången :/
Citera
2014-01-14, 18:02
Medlem
linmusens avatar

Metallsmaken är standard, den hör till. Inget att hänga läpp för. Äter du för många immisar så kommer du hänga läpp ... Garanti. Om inte annat så hänger du läpp i dubbelbemärkelse, över att du är stekt och vidare för att du inte har så många kvar :P
Citera
2014-01-14, 19:42
Medlem
Tog 50mg för 2 dagar sedan, vill minnas att det inte vart något jätte bra rus. Har för övrigt hög tolerans, hade sovit 2 timmar den natten tog på tom mage. Minns inte speciellt mycket , förmodligen för att jag somnade. Bör jag ge 50mg en chans till idag med mat i magen och mer sömn eller ska jag köra på 40 elr 60 vad tror ni? 2 dagar innan det som tog jag 37,5 utan märkbar effekt så toleransen finns, åt även 1200mg gabapentin igår. Det handlar alltså om Zolpidem ( stilnoct )
Citera
2014-01-14, 23:12
Medlem
Bertil85s avatar
Efter att ha läst lite på Wiki; så kom jag fram till att Zopiklon är ett kiralt ämne.

Kan man på något sätt ta reda på; vilken spegelvänd molekyl(Levo eller Dextro) jag får; när jag införskaffar mitt Imovane?
Citera
2014-01-15, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linmusen

Metallsmaken är standard, den hör till. Inget att hänga läpp för. Äter du för många immisar så kommer du hänga läpp ... Garanti. Om inte annat så hänger du läpp i dubbelbemärkelse, över att du är stekt och vidare för att du inte har så många kvar :P
Åt precis 30mg imovane. Haft uppehåll på 1 vecka nu. Äter dom annors varje natt, och har gjort det i nästan 2 år nu.
Känns underbart nu när allt har smält under min tunga.
Men jag har aldrig upplevt någon konstig smak? Måste ju va folk med mycket järn i blodet som får metallisk smak.

Sov gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in