Citat:
Ursprungligen postat av souls100
Det är alltid schysst att mixa diverse benso plus deras analoger men var försiktig som sagt efter det du beskriver. Önskar dig en fortsatt trevlig, soft och flummig natt.
PS, riskerna känns stor att du däckar snart och sover gott.
På nått skumt vis håller benso och dess liknande mediciner mej vaken, så länge alkoholen finns.. Efter att jag druckit ur den sista slurken akvavit igår (kl var väl ca 01.30-0200), så tog jag fram en flaska mollipect (som jag hittat i samma skattjakt). Slurkade i mej ca 2 dl. Motsavara ca 200mg efedrin. Fick sen för mj att gå ut och röra på mej. Helt utan planer så traskade jag runt i diverse trädgårdar och kom hem med två cyklar..

Däckade när jag kom hem och när jag vkanar sstår där två låsta cyklar.... Den ena..va fan... säkert en 15 år gammal mtb som var helt sönderrostad. Den andra däremot en crescent city verkar ej vara mer än ett par månader...
Är absolut ingen cykeltjuv så fattar ej varför jag överhuvutaget släpade med mej dem, genom alla häckar och buskage.. Nåväl. Crescenten har jag redan kapat upp låset med en vinkelkap. Gjorde jag efter jag vaknat. Den andra däremot funderar jag på att släpa tillbaka dit den kom (hur jag nu skall minnas det..)....
Sammanfattningsvis: Man blir skum på stilnoct/imovan plus rejäl dos alkohol...