2010-06-03, 18:27
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Ni som handlat av skräcken och fått hem deras stilnox, vad tycker ni om dom? Är dom ostabila och varier i styrka eller håller dom bara en lägre standard?

Jag har inte käkat någon annan benzo idag och får inte mycket till effekt av FP:s franska stilnox. Upprepar därför vad jag skrivit i någon annan tråd tidigare idag: varning för de franska stilnox som cirkulerar (bland annat genom FP)
Citera
2010-06-05, 21:51
Medlem
moreroidstothepeepss avatar
Jag drack en liter 5.5% öl för två timmar sedan. Och nu tog jag en 7.5mg, ska jag dricka mer för ett rus? Ursäkta för mina noobfrågor, över två år sedan jag var i dimman pga. olika anledningar, men nu är jag tillbaks
Citera
2010-06-05, 23:24
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moreroidstothepeeps
Jag drack en liter 5.5% öl för två timmar sedan. Och nu tog jag en 7.5mg, ska jag dricka mer för ett rus? Ursäkta för mina noobfrågor, över två år sedan jag var i dimman pga. olika anledningar, men nu är jag tillbaks

Ja, klart det ökar ruset lite och du blir ju alltid mer alkoholpåverkad om inte annat. Men om du inte har någon tolerans alls så är ju risken stor att du däckar, men Imovane peakar redan efter 40-50 minuter och den märkbara effekten försvinner redan efter 2½-3 timmar så för att boosta själva effekten av Imovane så skulle jag häva i mig ölen om jag vore du.

EDIT: Såg att ditt inlägg var någon timme gammalt, du har förmodligen redan däckat då antar jag.
Citera
2010-06-06, 14:53
Medlem
zebbe36s avatar
Hmm. Ja nu ska jag läska er andra lite.
Jag har 3 uttag från två olika läkare på samanlagt 180st Imovane 7,5ór.
Sen har jag kvar ett gäng Zolpidem från min kran.

Denna sommar kan bli mycket bra känns det som.
Citera
2010-06-06, 16:27
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebbe36

Ja skitkul och spännande att flöddra bort hela sommaren.
Citera
2010-06-06, 16:36
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Ja skitkul och spännande att flöddra bort hela sommaren.

Haha Du är bara avundsjuk.
Citera
2010-06-06, 16:52
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

180st är inte särskilt mycket när man väl börjar poppa, jag får utskrivet mellan 80-160x7.5mg per månad och toleransökningen är rejält tragisk redan efter någon vecka. För tillfället så blir det 4-5 tabs per dag/kväll utan att det egentligen hjälper särskilt mycket, man får en rätt skön, lite piggare ångestdämpande effekt än t.ex Xanor ger. Men för sömnen är det totalt värdelöst för min del numera.
Citera
2010-06-06, 16:56
Medlem
zebbe36s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
180st är inte särskilt mycket när man väl börjar poppa, jag får utskrivet mellan 80-160x7.5mg per månad och toleransökningen är rejält tragisk redan efter någon vecka. För tillfället så blir det 4-5 tabs per dag/kväll utan att det egentligen hjälper särskilt mycket, man får en rätt skön, lite piggare ångestdämpande effekt än t.ex Xanor ger. Men för sömnen är det totalt värdelöst för min del numera.

Ja så var det för mig förut också.
Men jag försöker ta dom i medicinskt syfte.
Även om det är lätt att ta för många ibland. Så försöker jag hålla mig.
Citera
2010-06-06, 20:13
Medlem
moreroidstothepeepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Ja, klart det ökar ruset lite och du blir ju alltid mer alkoholpåverkad om inte annat. Men om du inte har någon tolerans alls så är ju risken stor att du däckar, men Imovane peakar redan efter 40-50 minuter och den märkbara effekten försvinner redan efter 2½-3 timmar så för att boosta själva effekten av Imovane så skulle jag häva i mig ölen om jag vore du.

EDIT: Såg att ditt inlägg var någon timme gammalt, du har förmodligen redan däckat då antar jag.

Nejdå jag däckade inte alls! Jag slängde i mig 20st tabbar och gick ut o försökte köpa öl av sopstationens dörr

Får se nu vad grannarna säger haha, för detta minns jag minsann inte

Nästa gång får det bli mildare, bara ta två stycken och en starköl ala 33cl.

Go kväll
Citera
2010-06-06, 20:23
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Haha Du är bara avundsjuk.
mmm. jag har ett outtömligt lager av stesolid, halcion, xanor, stilnoct och lyrica.
Citera
2010-06-12, 10:06
Medlem
Cruella de Vils avatar
I mars var jag på psyk och fick imovane utskrivet. Det var vad läkaren sa att det var åtminstone, Zopiklon. Nu för ett tag sedan var jag där för att förnya receptet och då skrek den läkaren jag träffade i högan sky. Men du har ju Zolpidem utskrivet! Det ska du ABSOLUT INTE ha! Det är missbruksmedicin!!! Det är LIVSFARLIGT!!!

Jag fattade ingenting för jag hade ju Imovane och inte Stilnoct. Uhm, nja alltså jag har Imovane sa jag. Men det står ju Zolpidem på dig, så antingen har apoteket gett ut fel eller så har du fått utskrivet någon annanstans också...

Jag fick i alla fall Imovane utskrivet och gick hem. Funderade över att jag skrivit i någon tråd här på FB om att jag nog är en av de lyckliga som inte känner av järnsmaken av Imovanen. Men tro fan det, när jag kom hem stod det ju Zolpidem på de jag fick utskrivet i mars. Inte konstigt att jag inte känt av någon järnsmak.

Läkaren i mars sa med andra ord Zopiklon men skrev ut Zolpidem. Lovely.
Citera
2010-06-12, 10:15
Medlem
jugbandbluess avatar
cruella de vil: drick några klunkar mjölk direkt efter att du tuggat sönder tabletterna, det neutraliserar smaken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in