Citat:
Ursprungligen postat av
Punkliv
Jag käkade oftast 7.5 mg per natt, ibland blev det lite mer men inte ofta.
Åt i omgångar, men sammanlagt bara sex månader ungefär.
Cancer var min första tanke det också, men jag tror inte det. Varför skulle jag få zopiklons unika smak av cancer, liksom?
Men läkare går jag till om det inte försvinner på ett tag...
Jag hade gått dit igår, det är nog inte många som upplever detta (jag har aldrig hört om någon förut iaf och då har jag suttit och läst i denna tråden bra länge). Med tanke på att du har normal dos och inte flöddrat något på det direkt så är det konstig.
FÖRMODLIGEN är det psykiskt, men det är värt 50 kronor att dra till vårdcentralen och kolla upp det, alternativt ringa 1177, fast där är dom jävligt inkompetenta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stilnoctpenis
Fyfan för imovane, smakar helvete i käften och det går inte dricka. T acka för fan stilnoct.
Stilnoct är underbara (dock har jag fått permatolerans på dem tydligen då jag flöddrade sönder på dom, somnar bara om jag blandar dom med Imovane) men de hjälper inte mot problemet att man vaknar upp flera gånger när man sover och har svårt att somna om tack vare deras korta halveringstid.
Blev störtkär i denna medicin, man käkar en 5-10mg när man lägger sig och sedan slocknar man direkt. Men sedan fick jag problemen med att jag vaknade upp flera gånger under natten och inte kunde somna om så fick bli Imovane istället..