2013-09-02, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Jag skulle ha tagit 4-5 för att vara på den säkra sidan.

OK tackar för svaret då drar jag en linje och kör 4 ½
Citera
2013-09-02, 19:21
Medlem
cnbizzzs avatar
Jag har tolerans på 7,5-15mg så tar jag 22,5 känner man betydligt bättre effekt på..
Citera
2013-09-02, 22:52
Medlem
T-L-Ks avatar
Blir 10mg stilnoct nu, första gången på väldigt länge. Har även tagit 900mg lyrica idag så jag tror jag kommer få en stark effekt även på den lilla dosen. Nästan lite spännande detta!
Citera
2013-09-03, 21:07
Medlem
Stilnoct funkar bra alla dagar i veckan dag som natt.

synd att det e svårt att hitta i stockholm.
Citera
2013-09-04, 10:54
Medlem
Har hört att priset på Imovane/zopiklon har stigit kolossalt - 200 för en karta typ. Det är klart... eftersom det inte syns på pissprov så äter väl folk hellre Imo än riktig benso.

Men stämmer det? 200 för 10st?
Citera
2013-09-04, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Har hört att priset på Imovane/zopiklon har stigit kolossalt - 200 för en karta typ. Det är klart... eftersom det inte syns på pissprov så äter väl folk hellre Imo än riktig benso.

Men stämmer det? 200 för 10st?
Stämmer vad priset? det varierar ju så klart från var du är ifrån överallt är priserna annorlunda
Citera
2013-09-04, 18:15
Medlem
Punklivs avatar
Jag har inte tagit zopiklon på ungefär två månader, och både innan men speciellt efter den gången har jag en ständig metallsmak i munnen. Ibland är den knappt märkbar, men ibland är den väldigt stark. Just nu är den ganska stark... Den typiska Imovane-smaken.

Är det likadant för någon annan?
Citera
2013-09-04, 19:28
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Jag har inte tagit zopiklon på ungefär två månader, och både innan men speciellt efter den gången har jag en ständig metallsmak i munnen. Ibland är den knappt märkbar, men ibland är den väldigt stark. Just nu är den ganska stark... Den typiska Imovane-smaken.

Är det likadant för någon annan?
Det är samma sak för mig. Vissa gånger är smaken mer påtaglig medan andra gånger är den obefintlig trots samma dosering vid de olika tillfällena.
Citera
2013-09-04, 19:33
Medlem
cnbizzzs avatar
Älskar mjölk/mjölkprodukter dagen efter
Citera
2013-09-04, 19:55
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Det är samma sak för mig. Vissa gånger är smaken mer påtaglig medan andra gånger är den obefintlig trots samma dosering vid de olika tillfällena.

Det är inte så jag menar. Jag har inte tagit någon zopiklon alls nu, men smaken är där hela tiden. Tråkigt om man måste leva med metallsmak även när man är ren...
Citera
2013-09-04, 20:25
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Det är inte så jag menar. Jag har inte tagit någon zopiklon alls nu, men smaken är där hela tiden. Tråkigt om man måste leva med metallsmak även när man är ren...
Jaha oj jag missade ditt "inte tagit på två månader". Ja då är det märkligt. Eftersom smaken i munnen efter intaget, enligt min åsikt, är samma som smaken av själva tabletten så drog jag slutsatsen att det är exkretionen via saliv som ger upphov till metallsmaken.

Då du nu varit ren från zopiklon i två månader så är det märkligt att du fortfarande kan känna av smaken i munnen. Jag kan inte svara på varför men det borde inte vara på detta sätt.
Citera
2013-09-04, 20:40
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Jaha oj jag missade ditt "inte tagit på två månader". Ja då är det märkligt. Eftersom smaken i munnen efter intaget, enligt min åsikt, är samma som smaken av själva tabletten så drog jag slutsatsen att det är exkretionen via saliv som ger upphov till metallsmaken.

Då du nu varit ren från zopiklon i två månader så är det märkligt att du fortfarande kan känna av smaken i munnen. Jag kan inte svara på varför men det borde inte vara på detta sätt.

Det är jäkligt märkligt faktiskt... Just nu är smaken borta, det kan vara någonting med vattnet här också, för när jag har druckit vatten smakar det mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in