2009-11-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av This_is_me_
Det är jag medveten om. Men jag undrade mer om det ger snabbare eller bättre effekt om man tuggar dom?
Längst bak under tungan. Direkt till blodet före levern genom slemhinnan.
Inte tugga. Och inte med lergigan. Eller bamyl. Feta skador....
Citera
2009-11-22, 20:52
Medlem
Occultuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Kan man inte få det på 10 mg?

Förödande vet jag inte, jag har väl kostat mig själv lite med roliga projekt noctad. Annars e det en shysst tripp. Och att förklara sin kärlek för alla vackra damer man känner kan ge profiter.

Om man är ovan o trycker i sig så lite som 20 mg kan det bli allvarliga följder i ens beteende! Många som har gjort extrema tabbar på stilnoct.
Citera
2009-11-22, 21:28
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Längst bak under tungan. Direkt till blodet före levern genom slemhinnan.
Inte tugga. Och inte med lergigan. Eller bamyl. Feta skador....

Skador om man äter med lergigan? Propavan och theralen är ju också antihistaminer ger de också skador??
Citera
2009-11-23, 00:17
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Om man är ovan o trycker i sig så lite som 20 mg kan det bli allvarliga följder i ens beteende! Många som har gjort extrema tabbar på stilnoct.
skrev en del roliga saker på min facebook igår efter circa 9 5mg zoppar
Citera
2009-11-23, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Skador om man äter med lergigan? Propavan och theralen är ju också antihistaminer ger de också skador??
Kör in pillret under tungan o testa.
Det svider lite ngn dag och flagar lite skinn, inget en karl inte fixar, men jag kan ju inte reka dig att ta just lergigan under tungan.
Citera
2009-11-23, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Occultus
Ja, jag vet fall där det skett på 10 mg.
När jag tog min första droggrej hade jag ätit Noct i fyra år, då blev det 280mg. Lgh såg lite konstig ut.
Sen har man ju gjort annat, talat med andar etc, 30 mg då. Men sist skulle jag visa att 60mg inte funkade, johejsan, gonatt rakt av utan en minsta "wacko" grej!
En annan dag tar jag 60mg och öser på med maxdoser +++ av 3 olika BZ, inget händer.
Tabbarna och hallisarna får man ta, det e bar o lär!
Jag förstörde grejer för 10k en ggn, men jag tyckte jag förbättrade allt oerhört.
Citera
2009-11-23, 00:46
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Kör in pillret under tungan o testa.
Det svider lite ngn dag och flagar lite skinn, inget en karl inte fixar, men jag kan ju inte reka dig att ta just lergigan under tungan.

Jaja, det brukar jag göra. Jag trodde du menade att zolpidem interakterar(?) (låter fel.) med lergigan och propavan så man får skador på lever osv.

Men sen tänkte jag efter också, eftersom du inte visste att även om du lägger en tablett under tungan så kommer medicinen att passera levern. Allt som tas upp av blodet gör det. Så vet du inte mycket om medicin.
Citera
2009-11-23, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santander
skrev en del roliga saker på min facebook igår efter circa 9 5mg zoppar
Det var väl skoj? Bara du som skäms! Undrar varför...Kom ditt inre jag fram?
Citera
2009-11-23, 00:50
Medlem
santanders avatar
Citat:
Det var väl skoj? Bara du som skäms! Undrar varför...Kom ditt inre jag fram?
skrev en del bullshit som jag inte förstår själv.
osamanhängade menningar och dålig stavning
kunde varit värre
Citera
2009-11-23, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bangar_inte
Jaja, det brukar jag göra. Jag trodde du menade att zolpidem interakterar(?) (låter fel.) med lergigan och propavan så man får skador på lever osv.

Men sen tänkte jag efter också, eftersom du inte visste att även om du lägger en tablett under tungan så kommer medicinen att passera levern. Allt som tas upp av blodet gör det. Så vet du inte mycket om medicin.
Ja, klart jag vet det, men sväljer du så åker det först genom levern, sen ut i blodet, under tungan ut i blodet, sen till levern. Varför tror du folket kör med rövpannor?

Lergigan ska inte skada levern, vad jag sett har enbart ett fall av Zolpidiemleverskada, som läkte när medlet sattes ut, hittats här i vår sfär.
Citera
2009-11-23, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santander
skrev en del bullshit som jag inte förstår själv.
osamanhängade menningar och dålig stavning
kunde varit värre
Ja, men också kul att analysera psykologiskt om man nu kan förstå det.

När jag tog 280 mg så ritade jag ett nytt flygplan. Och vilket fint plan jag gjort, så nyskapande....men på morgonen undrade jag vad det var för dagisunge som vart där o kladdat....
Men jag var kanonöjd på natten iaf.
Citera
2009-11-23, 01:00
Medlem
Bylwes avatar
Ja "Soul-fly"pidem snurrades de på ett tag, men de har jag slutat me nu :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem