2013-02-16, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Haha du lär inte minnas det här imorgon
Nä han lär inte göra det
Det är sjukt att man kan va helt borta, men man tycker själv att man inte känner av nåt.

Han borde gömt bort pillerna som var kvar, för då vet man själv inte vart dom är gömda sen
Citera
2013-02-16, 03:23
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Nä han lär inte göra det
Det är sjukt att man kan va helt borta, men man tycker själv att man inte känner av nåt.

Han borde gömt bort pillerna som var kvar, för då vet man själv inte vart dom är gömda sen

Jo där har man ju varit några gånger.

Det har slutat med att en vecka ca av mitt liv bara försvunnit som rivna blad ur en bok.
Har ju hänt nån gång då man haft 100st benzos.

Slutar ju oftast inte vackert.
Citera
2013-02-16, 04:00
Medlem
grabbar jag vet inte hur många jag har tagit
Citera
2013-02-16, 04:01
Medlem
asså jag har tagit minst en 10 mg och max 2 tror ni jag borde ta en till för säkerhets skull
Citera
2013-02-16, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grabte
asså jag har tagit minst en 10 mg och max 2 tror ni jag borde ta en till för säkerhets skull

Haha ja ta en till med risken finns att tomten knackar på och tar resten av dina piller...och ditt minne
Citera
2013-02-16, 10:34
Medlem
Hkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Haha du lär inte minnas det här imorgon
Citat:
Ursprungligen postat av analabertil
Nä han lär inte göra det

Haha, jag kaosade inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Minns det mesta men inte riktigt som jag trodde.

Det blev jobbigt att skriva på mobilen och nu när jag läst vad jag skrivit till min pojkvän så ser jag att jag var jävligt förvirrad och svarade knappt på hans "viktiga" frågor utan skrev att jag inte ville dö för att jag älskade honom så mycket. Det står en majsburk på skrivbordet som jag inte minns vart den kommer ifrån dock. Har inget minne av att jag har gått och handlat nånstans mitt i natten

Och nu i efterhand ångrar jag totalt att jag givitvis skulle trycka i mig fler efter att jag tagit två som jag bara ville känna av LITE utav, men nejdå, jag skulle ha meeeer, skulle trycka i mig allt jag hade.
Citera
2013-02-16, 10:36
Medlem
Hkicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Jag har flummat på stillar förr, men bara till att softa. så jag ändrade mig.
jag vill bara fucka ur så mycket man bara kan nu hät hemma ensam, jag vill att lägenheten ska vara kaos. Fattar ni?

Jag gömde dem faktiskt då jag gjort "misstaget" att tappa kontrollen och trycka i mig allt jag har utan att minnas det.

Men det hjälpte inte så mycket!
Citera
2013-02-16, 10:58
Medlem
Jaha nu har jag slängt i mig 10mg stilnoct dagtid i substitut för annat som verkar ha fastnat i postens röv. Har brukat stilnoct i flera år från o till men bara i sovsyfte (kanske för lite mys innan jag somnar också) och flumsyfte på fyllan. Nu är det för att råda bot på ångest inför ett möte jag ska ha om några timmar. Ehe det kanske inte är en så bra idé, men 10mg borde inte vara nåt problem. Vi får se hur det står sig mot ångest, är jävligt skeptisk.
Det är inte ett jätteviktigt möte egentligen, men i min ångestuppvridna hjärna så är det det. Det är den, hm, sociala interraktionen jag är angstig införr. Det löser sig?
Citera
2013-02-16, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hkick
Haha, jag kaosade inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Minns det mesta men inte riktigt som jag trodde.

Det blev jobbigt att skriva på mobilen och nu när jag läst vad jag skrivit till min pojkvän så ser jag att jag var jävligt förvirrad och svarade knappt på hans "viktiga" frågor utan skrev att jag inte ville dö för att jag älskade honom så mycket. Det står en majsburk på skrivbordet som jag inte minns vart den kommer ifrån dock. Har inget minne av att jag har gått och handlat nånstans mitt i natten

Och nu i efterhand ångrar jag totalt att jag givitvis skulle trycka i mig fler efter att jag tagit två som jag bara ville känna av LITE utav, men nejdå, jag skulle ha meeeer, skulle trycka i mig allt jag hade.

Hehe jo vi förstod som det det brukar alltid kännas som att man knappt känner nåt, sen dagen efter kommer man ändå inte ihåg nåt.
Jag brukar va smart ibland när jag är borta och gömma kartor på skitskumma ställen. Sen hittar man dom några dagar eller veckor senare
Citera
2013-02-16, 12:08
Medlem
Hysteri90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanax99
Tråkigt.
Men här gjorde du nog en tabbe tror jag, tog du 6 i förrgår och fick noll effekt så var det enligt min erfarenhet inget annat att vänta en att 9 så tätt inpå skulle vara verkningslöst.
Nej det beror inte på att du inte har någon ångest men jag håller med, zopiklon är fruktansvärt effektiv mot ångest. Men jag skulle inte välja ordet "bra" för att beskriva dess ångestdämpande effekt, den dämpar den ju inte bara utan fullkommligt kör över som du märkt och i det långa loppet blir resultatet det du nu upptäckt, ingen effekt.
Den skall användas så som det är tänkt, sen kan man nog lyxa till det ett fåtal ggr/år annars blir det som för dig nu blixtrande fort.
Motoriken kan jag inte förstöra med denna substans hur stor dos jag än petar i mig det sprack redan efter de 2-3 första gångerna. Första gången jag testa tog ja 10st 7.5, antar att jag på sätt och vis satte ribban redan där. Men visst är det nice med den krativitet det kan skapa, på något sätt stänger den av en del av hjärnan effektivare(bla hämningar) än alla andra liknande (vad gäller påverkan i hjärnan) droger som alkohol och bens.

Det ända du kan göra är att lära dig leva med detta och ha ett längre uppehåll och jag föreslår minst 3-6 månader sedan prova en gång inte 2 för att sedan hålla upp valfri tid igen.
Är du stark kan du ju fortsätta ha det utskrivet och sammla på dig. Annars har jag(trots att jag är känd grav fd missbrukare av ex heroin och bens) sedan jag fick det utskrivet första gången aldrig haft problem att återfå medicinen eftersom jag själv sagt att "nu känner jag att jag vill prova livet utan" och som jag sa hade jag ett uppehåll på ca 10år.

Att be om starkare grejjer är ingen ide då det inte finns något helt enkelt inom samma typ av medicin.
Behöver du använda dem under ditt uppehåll som medicin kan du ju givetvis göra det emellanåt om du får någon hjälp av dem på det sättet längre. Som jag skrev poå en annan sida får inte alla det att funka.

Rent hypotetiskt, även fast jag inte kan berusa mig på zopiklon längre, kan zopiklon dämpa tex ångest?
Jag tänker tex om jag har trippat eller något och får en AT, kan ett par zopiklon hjälpa emot ångesten då, även fast toleransen är så fuckad så jag inte blir bäng på 67,5mg zopiklon??

Det märkliga är att jag dagen efter ser helt förstörd ut i ansiktet samt ögonen ser skeva ut, men jag är hundra procent nykter.
Är det dopaminet som börjar sina?

Edit: Varför får jag fysiska tecken på berusning av zopiklon, men ändå noll effekt?
En del tror ju att dom är nyktra fastän dom är skeva som fan, men så år inte fallet här.
Total nykterhet.
Senast redigerad av Hysteri90 2013-02-16 kl. 12:12.
Citera
2013-02-16, 12:24
Medlem
xanax99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteri90
Rent hypotetiskt, även fast jag inte kan berusa mig på zopiklon längre, kan zopiklon dämpa tex ångest?
Jag tänker tex om jag har trippat eller något och får en AT, kan ett par zopiklon hjälpa emot ångesten då, även fast toleransen är så fuckad så jag inte blir bäng på 67,5mg zopiklon??

Det märkliga är att jag dagen efter ser helt förstörd ut i ansiktet samt ögonen ser skeva ut, men jag är hundra procent nykter.
Är det dopaminet som börjar sina?

Nej det har inget med ditt dopamin att göra.
Det där är olika har jag märkt. Även fast jag inte längre knappt kan få ett rus mha zopiklon så hjälper den mig definitivt medicinskt för det den är till för dvs att somna i den vanliga utskrivna dosen.
Ångest vet jag inte då jag inte lider av den problematiken.
Jag vet dock en del som inte får någon hjälp av zop att sova längre när de fuckat tolleransen så jävligt men vad det beror på har jag ingen aning om. Det skulle kunna vara så att ta tabletten "tänder" något i dem ett sug efter mer eller en längtan att känna effekt kanske och då är det klart det blir svårare att somna eller så har något hänt på en djupare nivå i skallen.
Zopiklon är en jäkligt skum substans vad gäller "ruspotential" och "teurapetisk påverkan" man kan på detta tankesätt jämföra den med buprenorfin. Bup slutar ju oxå ganska snabbt ge ett rus när man floodar receptorerna som man gör i sustitutionsbehandling men den fortsätter ändå ge den tänkta medicinska verkan som är tänkt från början och även här finns ingen återvändo vad gäller ruspotetial mer än vid högst enstaka tilfällen vid extremt långa uppehåll.
Citera
2013-02-16, 22:28
Medlem
Grimmjows avatar
Kan man poppa några gamla stilnoct man har? Runt 3 år gamla f.ö.

Farligt? Effektgivande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in